نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم The Flash یک شروع دوباره برای دنیای DC خواهد بود

تهیه‌کننده فیلم The Flash اعلام کرد که در این فیلم تعداد زیادی از ابرقهرمانان DC حضور دارند و شاهد یک شروع دوباره برای دنیای سینمایی دی‌‌سی خواهیم بود.

دومین بخش از رویداد مجازی دی‌سی فندام (DC FanDome) برگزار شد و طرفداران، اطلاعات زیادی از پشت صحنه تعداد زیادی از فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی‌ها و دیگر پروژه‌های شرکت DC به‌دست آوردند. یکی از فیلم‌ها مهم این شرکت که در هر دو روز رویداد دی‌سی فندام درباره‌اش صحبت شد، فیلم The Flash بود که ازرا میلر در آن نقش «بری آلن» یا همان «فلش» را بازی می‌کند. قبلا اطلاعات زیادی درباره این فیلم منتشر شده بودند؛ از جمله اینکه در آن شاهد هر دو نسخه بن افلک و مایکل کیتون از شخصیت «بتمن» خواهیم بود. اما حالا تهیه‌کننده فیلم فلش یعنی باربارا موشیتی، به نکات جالب‌تری از این اثر اشاره کرده است. او طی یک جلسه پرسش و پاسخ با هواداران اعلام کرد:

«خب، من نمی‌‌خواهم چیز زیادی به شما بگویم و فکر می‌کنم خودتان باید فیلم را ببینید. اما چیزی که می‌خواهم بگویم آن است که این فیلم به یک سفر هیجان‌انگیز شباهت دارد. فیلم The Flash فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است و تعداد زیادی از شخصیت‌های دنیای DC را به نمایش می‌گذارد. فلش به‌عنوان شخصیت اصلی این فیلم انتخاب شده، چون پیوند دهنده همه شخصیت‌ها و دنیاهای موازی خواهد بود. این فیلم با حفظ آنچه که در گذشته از دنیای DC دیده‌ایم، یک شروع تازه برای این دنیا خواهد بود.»

حضور بتمن در فیلم فلش 2022

این صحبت‌ها قطعا برای طرفداران دنیای دی‌سی و افرادی که منتظر فیلم The Flash هستند جالب است. مخصوصا پس از سال‌ها گمانه‌پردازی درباره اینکه فیلم فلش یک شبه‌ریبوت برای دنیای توسعه‌یافته دی‌سی یا همان DCEU خواهد بود. بسیاری از طرفداران معتقدند که فیلم فلش می‌تواند همان کاری را با دنیای فیلم‌های DC انجام دهد که فلش‌پوینت (Flashpoint) در سال ۲۰۱۱ با کمیک‌های این شرکت کرد و روح تازه‌ای را به مجموعه داستان‌های مصور دی‌سی دمید.

اندی موشیتی، کارگردان فیلم The Flash ماه گذشته درباره داستان این فیلم گفته بود: «فیلم فلش بیشتر شبیه یک نقطه پیوند عمل می‌کند. یعنی داستان تمام نسخه‌های سینمایی دنیای DC که قبلا تماشا کرده‌ایم، در این فیلم مورد توجه قرار گرفته‌اند و هیچ تناقضی با آن‌ها وجود ندارد. در مجموع می‌توان گفت ماجرای تمام فیلم‌هایی که قبلا دیده‌اید و همچنین فیلم‌هایی که در آینده خواهید دید، در یک دنیای مشترک جریان دارند.»

موشیتی همچنین قبلا درباره فیلم فلش گفته بود: «آنچه که باعث علاقه من به فلش شده، جنبه انسانی درام آن است؛ احساسات و انگیزه‌های انسانی که نقش پررنگی در داستان این فیلم ایفا می‌کنند. این قضیه در نوع خود جالب هم خواهد بود. نمی‌توانم بگویم که در این فیلم شاهد المان‌های ترسناک نیز هستیم، اما The Flash یک داستان انسانی زیبا را به نمایش می‌گذارد.»

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. شما درباره این فیلم چه نظری دارید؟ فکر می‌کنید فیلم می‌تواند به اثر موفقی در دنیای DC تبدیل شود؟


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده