نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۳

تصاویر جدید رویداد King In Black درگیر شدن همه قهرمانان را نشان می‌دهد

شرکت مارول اخیرا اعلام کرد که رویداد King in Black قرار است شخصیت‌ها و مجموعه‌های دیگر مانند هالک جاودان، آیرون من، دکتر دووم، نیمور، اسپایدر وومن، بلک کت و ونوم را درگیر خودش کند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس خلاصه داستان رسمی برای اولین موج قسمت‌های فرعی رویداد King in Black را منتشر کرد. این سری رویداد شرکت مارول قرار است شامل داستان‌هایی باشد که حول محور شخصیت‌های هالک جاودان، آیرون من و دکتر دووم، نیمور، اسپایدر وومن، بلک کت و ونوم بچرخد. مارول در طی این افشاگری، علاوه‌بر خلاصه داستان، تصویر جلد قسمت ۲ سری کتاب کمیک King in Black را که توسط دانی کیتس و رایان استگمن و در ماه دسامبر عرضه می‌شود، منتشر کرده است. در تصویر جلد استگمن، ما شاهد حضور نال، خدای سیمبیوت‌ها هستیم که در میان آسمان و زمین شناور است.

درکنار نال هم ابرقهرمانان مختلف دنیای مارول به چشم می‌خورند که ظاهرا بی‌جان هستند و به واسطه بخش‌های اضافی سیمبیوت، آویزان شده‌اند. بیانیه رسمی شرکت مارول برای موج اول قسمت‌های فرعی رویداد King in Black به شرح زیر است:

۱۱ سپتامبر سال ۲۰۲۰ و شهر نیویورک است. مدت زمان خیلی زیادی تا رسیدن نال، خدای سیمبیوت‌ها، باقی نمانده است؛ چیزی که مدت زمان زیادی ترس را به دل همه انداخته بود. این شخصیت شرور جدید و فوق‌العاده ترسناک که به همراه ارتش بزرگی از هیولاهای سیمبیوتیکی می‌آید، خطر و تهدیدی را به وجود می‌آورد که دنیای مارول تا به امروز شبیه به آن را ندیده بود. King in Black آخرین بخش از تلاش‌های دانی کیتسِ نویسنده و رایان استگمنِ هنرمند است که می‌خواهند افسانه‌های ونوم را تا حد زیادی تغییر دهند؛ رویدادی که چندین سال در حال ساخت بود و قرار است همه چیزهایی را که شما فکر می‌کردید درباره سیمبیوت‌ها می‌دانید، تغییر دهد.

ادی براک قبلا، هرج و مرجی را که نال به‌صورت مستقیم ایجاد می‌کند، دیده است؛ آن هم در صفحات کتاب‌های کمیک VENOM. اما این بار او قرار نیست که به‌تنهایی با این شرور مقابله کند. تاریکی بی‌حد و اندازه نال قرار است تک تک قسمت‌های دنیای مارول را به خود درگیر کند؛ آن هم در عنوان‌های متفاوتی که در ماه دسامبر کار خود را آغاز می‌کنند. از یک طرف بروس بنر قرار است با سیاره‌ای از سیمبیوت‌ها در قسمت اول سری کتاب کمیک KING IN BLACK: IMMORTAL HULK مبارزه کند؛ از طرف دیگر هم آیرون من و دکتر دووم که به‌طرز عجیبی با هم متحد شدند، بخش دیگری از این مبارزه را در قسمت اول سری کتاب کمیک KING IN BLACK: IRON MAN/DOCTOR DOOM برعهده دارند.

در قسمت اول سری کتاب کمیک KING IN BLACK: NAMOR ما قرار است در تاریخچه دنیای مارول غرق شویم و ببینیم که ارتباط ترسناک نال با آتلانتیس چه فلسفه‌ای دارد. علاوه‌بر این، ماجرای نال به مجموعه‌های فعلی SPIDER-WOMAN (در قسمت ۷) و همچنین BLACK CAT (در قسمت اول) هم کشیده می‌شود. البته فراموش نکنید که خود ادی هم در قسمت ۳۱ سری کتاب کمیک VENOM به‌صورت مستقیم با خدای تاریکی و نابودی برخورد می‌کند.

پوستر رویداد King In Black به همراه قهرمانان زمین در حال آمادگی برای نبرد

پوستر رویداد King In Black به همراه نال شناور در آسمان و زمین

خلاصه داستان رسمی‌ای هم که از این رویداد منتشر شده، به شرح زیر است:

بعد از یک کارزار در سرتاسر کهکشان، موج مرگبار نال به سیاره زمین هم می‌رسد؛ اما این بدترین قسمت ماجرا نیست... او در مسیر رسیدن به زمین، تنها نیامده است. نال به همراه خود ارتشی از صدها هزار اژدهای سیمبیوتی آورده است که همگی به فرمان او هستند. پادشاه مشکی‌پوش نیرویی است که قهرمانان زمین اصلا تا به امروز حتی شبیه به آن را هم ندیده‌اند. ادی براک یا همان ونوم، در گذشته هرج و مرجی را که تنها یکی از هیولاهای سیمبیوتیکی نال به وجود آورد، دیده بود؛ آیا او می‌تواند از برخوردی که با خود خدای نابودی دارد، جان سالم به در ببرد؟ دانی کیتس، رایان استگمن، جی پی میر، فرانک مارتین و کلیتون کاولز قرار است نقطه عطفی را در حماسه ونومی خود که دو سال طول می‌کشد، به وجود بیاورد؛ حماسه‌ای که همه چیزهایی را که شما فکر می‌کردید از سیمبیوت‌ها می‌دانید، تغییر می‌دهد.

نال در حال جدا کردن سیمبیوت ونوم از ادی براک


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده