نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

Borderlands 3 برای نسل جدید منتشر می‌شود؛ DLC جدید در راه است

با وجود انتشار آخرین DLC سیزن پس بازی Borderlands 3، استودیوی Gearbox وعده انتشار بسته‌های الحاقی بیشتری را به همراه نسخه نسل جدید این بازی می‌دهد.

Borderlands 3 به‌تازگی چهارمین بسته محتوای جدید خود را با نام Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck منتشر کرده است. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که پشتیبانی Gearbox از این بازی با انتشار بسته‌های الحاقی بیشتر ادامه خواهد داشت. توسعه‌دهندگان گیرباکس در پنل اختصاصی خود در برنامه PAX Online از چند آپدیت جدید برای بازی خود پرده برداشتند. هیجان انگیزترین خبری که در این برنامه اعلام شد، انتشار نسخه نسل جدید Borderlands 3 برای پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس است. این آپدیت برای افرادی که قبلاً بازی را خریداری کردند به‌صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویژگی های نسخه نسل جدید بازی Borderlands 3

نسخه نسل بعدی Borderlands 3 از رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های سونی و مایکروسافت پشتیبانی کرده و با قابلیت اسپلیت اسکرین، امکان تجربه چندنفره بازی با حداکثر چهار بازیکن فراهم خواهد شد. این ویژگی می‌تواند برای علاقه‌مندان به تجربه بازی‌های co-op بسیار جذاب باشد. اما این تنها خبر خوبی نبود که در جریان پنل گیرباکس در PAX Online مخابره شد.

نسخه نسل کنونی بازی Borderlands 3 نیز آپدیت جدیدی را دریافت می‌کند که قابلیت اسپلیت اسکرین را به‌صورت عمودی در بخش co-op اضافه خواهد کرد. علاوه‌بر این یک بسته DLC جدید نیز برای این بازی در آستانه انتشار قرار دارد. هنوز جزئیات این بسته به‌طور کامل اعلام نشده اما تا اینجای کار می‌دانیم که هریک از Vault Hunterها یک درخت مهارت چهارم را برای استفاده دریافت خواهند کرد. Gearbox در جریان استریم PAX Online فقط FL4K را به ما نشان می‌دهد اما احتمالاً به‌زودی در اینباره بیشتر خواهیم شنید.

یکی از شخصیت های بازی Borderlands 3

علاوه‌بر این موارد، به نظر می‌رسد که گیرباکس برای آینده نزدیک، برنامه‌هایی برای اضافه کردن قابلیت کراس پلی نیز خواهد داشت. آن‌ها امروز خیلی به این موضوع نپرداختند اما اعلام کردند که به‌زودی اطلاعات بیشتری را با بازیکنان در میان خواهند گذاشت.بسته الحاقی داستانی Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck بازی Borderlands 3 که چهارمین و آخرین بسته الحاقی داستان‌محور این بازی محسوب می‌شد، در ماه سپتامبر منتشر شد. این موارد تقریباً تمامی اخباری بودند که امروز در ارتباط با Borderlands 3 اعلام شد.­

Borderlands 3 هم‌اکنون برای پلی‌ استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، گوگل استدیا و پی‌سی قابل دریافت است. این بازی برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس نیز منتشر می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده