نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰

هری استایلز جایگزین شایا لباف در فیلم Don’t Worry Darling شد

هری استایلز جدیدترین بازیگری است که به فیلم Don’t Worry Darling به کارگردانی اولیویا وایلد و با بازی فلورنس پیو اضافه شده و او درواقع جایگزین شایا لباف شده است.

مرداد سال گذشته و پس از موفقیت فیلم Booksmart (بوک اسمارت) بود که اولیویا وایلد وظیفه کارگردانی فیلم Don’t Worry Darling (نگران نباش عزیزم) را بر عهده گرفت و همچنین قرار است در آن نقش‌آفرینی نیز کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییراتی در بازیگران این فیلم ایجاد شده است. هری استایلز، بازیگر فیلم Dunkirk (دانکرک) و خواننده سابق گروه One Direction (وان دایرکشن)، پس از سه سال سرانجام قرار است در یک فیلم دیگر جلوی دوربین برود. استایلز به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم Don’t Worry Darling اضافه شده که قرار است نقش شخصیت جک را در این فیلم بازی کند.

فیلم Don’t Worry Darling قرار است دومین فیلمی باشد که وایلد وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارد و علاوه‌بر وایلد و استایلز، فلورنس پیو در نقش آلیس، داکوتا جانسون و کریس پاین، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم مورد انتظار تایید و اعلام شده است. استایلز درواقع جایگزین شایا لباف شده است که پیش از این قرار بود نقش جک را بازی کند و حالا به علت تداخل مراحل تولید فیلم Don’t Worry Darling با برنامه‌های وی، تصمیم به جدایی از این پروژه گرفته است. فیلم Don’t Worry Darling یک فیلم دلهره‌آور/تریلر/مهیج و روانشناختی است که اتفاقات آن در یک جامعه یوتوپیایی (آرمان‌شهر) و جدا شده در بیابان‌های کالیفرنیا جریان خواهد داشت. 

اولیویا وایلد با دوربین فیلمبرداری

اتفاقات فیلم «نگران نباش عزیزم» در دهه ۵۰ میلادی جریان خواهد داشت. گفته می‌شود که نیو لاین سینما تلاش زیادی کرده تا حقوق ساخت و انتشار فیلم Don’t Worry Darling را به‌دست بیاورد و حاضر شده تا بودجه درخواستی وایلد را کاملا بپردازد. طبق اطلاعات منتشر شده، بودجه درخواستی وایلد برای فیلم Don’t Worry Darling حدود ۲۰ میلیون دلار است که شامل هزینه استخدام بازیگر، کارگردانی، بازنویسی فیلمنامه و غیره خواهد بود. کیتی سیلبرمن که پیش از این با وایلد در فیلم Booksmart همکاری کرده بود و سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Set It Up (جورش کن) را نیز داشته است، وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Don’t Worry Darling را بر عهده دارد.

فیلمنامه اصلی این فیلم توسط شین و کری ون دایک نوشته شده بود. استایلز پس از حضور در فیلم Dunkirk به کارگردانی کریستوفر نولان، در فیلم دیگری حضور نداشت و در یک مقطع زمانی قرار بود نقش شاهزاده اریک در فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) را بازی کند که درنهایت با والت دیزنی برای حضور در این فیلم لایو اکشن به توافق نرسید و تصمیم به رد پیشنهاد دیزنی گرفت. هنوز تاریخی برای شروع تولید یا اکران فیلم Don’t Worry Darling اعلام نشده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده