نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

دی سی از بازگشت مجموعه Batman: Black and White خبر داد

مجموعه آنتولوژی معروف و محبوبی به نام Batman: Black and White قرار است با ۶ قسمت، سبکی پرستیژ و همچنین یک تیم از خالق‌های درجه یک به دنیای دی سی کامیکس بازگردد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی قصد دارد که سری نمادین و آنتولوژی Batman: Black and White خود را به همراه داستان‌ها و خالق‌های جدید در تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر) بازگرداند. فهرست خالقانی که در سری کتاب کمیک Batman: Black and White فعالیت داشتند، عبارت است از: پاول دینی، اندی کوبرت، تام کینگ، میچ جرادز، اما ریوس، دیوید آجا، سوفی کمپبل، چیپ دارسکی، نیک بردشاو و غیره. شما در ادامه این مطلب می‌توانید بیانیه کامل سری کتاب کمیک Batman: Black and White را که از ۶ داستان و جلد مختلف تشکیل شده است، مطالعه کنید. همچنین علاوه‌بر این بیانیه، DC تصاویر جلد و پیشنمایش را هم منتشر کرده است.

Batman: Black and White یک مجموعه ۶ قسمتی و ۴۸ صفحه‌ای با سبک پرستیژ (سبکی که در آن کتاب‌های کمیک کیفیت خیلی بهتری نسبت به کمیک بوک‌های دیگر دارند) است که قصد دارد روی نسل جدیدی از داستان‌های نوآر با محوریت محافظ گاتهام تمرکز کند. بیانیه رسمی شرکت دی‌سی به شرح زیر است:

«در سال ۱۹۹۶ بود که شرکت DC با معرفی و انتشار مجموعه آنتولوژی Batman: Black and White، محبوبیت زیادی را به میراث بتمن اضافه کرد؛ آن هم زمانی‌که افسانه‌های محبوب‌ترین شخصیت این ناشر، شهرت خیلی زیادی داشت. در این سری کتاب کمیک، مجموعه‌ای از نویسندگان و هنرمندان بی‌نظیر جمع شدند و روی داستان‌های کوتاه، سیاه و سفید و اصیلی کار کردند که در نسخه‌های مختلف شوالیه تاریکی در آن حضور داشت. تک تک این داستان‌ها سبک، حال و هوا و تنظیمات متفاوتی نسبت به یکدیگر داشتند. اما بااین‌حال، به واسطه همان رنگ‌آمیزی متمایز سفید و سیاه، ارتباط خاصی با یکدیگر داشتند.

در روز سه شنبه، ۸ دسامبر (۱۸ آذر)، سری کتاب کمیک ۶ قسمتی و با سبک پرستیژ Batman: Black and White دوباره بازمی‌گردد؛ با این تفاوت که این بار ما شاهد یک سری داستان‌های کاملا جدید و هیجان‌انگیز هستیم که توسط هنرمندان خلاق جدیدی برای ما تعریف می‌شود. ما در این مجموعه می‌توانیم افسانه‌های بتمن را درون رنگ سیاه و سفید مورد بررسی قرار دهیم! این تیم نویسنده‌ها و هنرمندان درجه یک عبارت‌اند از: پاول دینی و اندی کوبرت، تیم سیلی و کلی جونز، اما ریوس، جان آرکودی و جیمز هارن، گابریل هاردمن و کورینا بچکو، جی اچ ویلیامز سوم، تام کینگ و میچ جرادز، جی. ویلو ویلسون و گرگ اسمالوود، سوفی کمپبل، دیوید آجا، داستین ویور، بیلکوئیس ایولی، جاشوا ویلیامسون و رایلی راسمو، جیمز تاینیون چهارم و تراد مور، لی ویکس، چیپ دارسکی و نیک بردشاو و خیلی‌های دیگر.

تصویر جلد اصلی این مجموعه توسط هنرمند محبوب دنیای بتمن یعنی گرگ کاپولو طراحی شده است. هرکدام از قسمت‌های این سری شامل دو تصویر جلد است که روی یکی از آن‌ها بتمن و روی دیگر، یکی از دشمنان او حضور خواهد داشت. در قسمت اول، پیچ موموکو تصویر بسیار زیبایی را از تالیا الغول طراحی کرده است؛ این در حالی است که جی. اچ. ویلیامز هم طراحی نفسگیری را از شخصیت مبارز شنل پوش برای جلد این قسمت انجام داده است.»

شخصیت بتمن بر روی یک گارگویل با تمی سیاه و سفید


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده