نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

فیلم جنایت بی دقت شهرام مکری جایزه بهترین فیلمنامه را از منتقدان جشنواره ونیز گرفت

فیلم سینمایی جنایت بی‌دقت ساخته شهرام مکری که در جشنواره فیلم ونیز به نمایش در آمده است، جایزه بهترین فیلمنامه اورجینال را از انجمن منتقدان مستقل این جشنواره دریافت کرد.

حدودا یک سال پیش بود که اخباری مبنی بر آغاز ساخت سومین فیلم شهرام مکری یعنی «جنایت بی‌دقت» به گوش رسید. این فیلم سینمایی اخیرا در جشنواره فیلم ونیز به نمایش در آمده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ فیلم سینمایی «جنایت بی‌ دقت» جایزه بهترین فیلمنامه اورجینال را از انجمن منتقدان مستقل جشنواره ونیز دریافت کرده است. جایزه مذکور در بخش جانبی جشنواره ونیز اهدا می‌شود. فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» داستانی درباره سینما را به تصویر کشیده است.

شهرام مکری

مقاله‌ مرتبط:

فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به‌کارگردانی شهرام مکری، تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر و نویسندگی نسیم احمدپور و شهرام مکری جلوی دوربین رفته است. این فیلم ایرانی با بازی بابک کریمی، سیاوش چراغی پور، محمد ساربان، فریبا کامران، بهزاد دورانی، عادل یراقی، الاهه بخشی، معصومه بیگی، محمود بهرازنیا و امیر شاملو ساخته شده است.

شهرام مکری دو فیلم «ماهی و گربه» و «هجوم» را در کارنامه دارد. مکری در سال ۲۰۱۳ در همین جشنواره ونیز، با فیلم «ماهی و گربه» جایزه بخش افق‌ها را به‌دلیل مضمون نوآورانه به خانه برد.

شما کاربران زومجی درباره فیلم‌های شهرام مکری چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده