// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۲

شایعه: ایکس باکس سری وی مدل تمام دیجیتال ایکس باکس سری ایکس خواهد بود

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد ایکس‌باکس سری وی با اسم رمز Xbox Edinburgh مدل تمام دیجیتال ایکس‌باکس سری ایکس است.

مدتی است که شایعاتی به‌گوش می‌رسد از کنسول مایکروسافت با اسم رمز ایکس‌باکس ادینبرگ و به‌تازگی هم تصویری منتشر شده که به یک مدل تمام دیجیتال ایکس ‌باکس سری ایکس اشاره می‌کند. درواقع، ایکس‌باکس ادینبرگ اسم رمز کنسول تمام دیجیتال ایکس‌باکس سری وی است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تصویری در توییتر منتشر شده که به ایکس‌باکس سری وی اشاره می‌کند. Idle Sloth در توضیحات تصویر منتشر شده به این مورد اشاره کرده که ایکس‌باکس وی، قدرتی مابین ایکس‌باکس سری ایکس و اس دارد. به‌عبارتی از ایکس‌باکس سری ایکس ضعیف‌تر و از سری اس قوی‌تر است. همچنین این مدل از کنسول ایکس‌باکس تمام دیجیتال است. 

دراین‌میان اشاره کنم که تمامی این ادعاها از ربط دادن اسم رمز ادینبرگ به ایکس‌باکس سری وی یک شایعه است و هنوز چیزی توسط مایکروسافت تایید نشده است. تصویر زیر می‌تواند تنها یک فوتوشاپ باشد که در فضای مجازی منتشر شده و تا انتشار اخبار رسمی از سوی مایکروسافت و تیم ایکس‌باکس باید منتظر بمانیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

تصویر منتشر شده که به ایکس باکس سری وی اشاره می‌کند


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده