نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

Far Cry VR: Dive Into Insanity یک بازی واقعیت مجازی «براساس موقعیت مکانی» است

براساس اعلام یوبیسافت پیش از برگزاری برنامه یوبیسافت فوروارد، بازی Far Cry VR: Dive Into Insanity با همکاری مرکز سرگرمی‌های واقعیت مجازی Zero Latency به‌عنوان یک بازی Location-Based معرفی می‌شود.

Far Cry VR: Dive Into Insanity یک بازی جدید و برپایه تکنولوژی واقعیت مجازی است که طرفداران این مجموعه را به جزایر Rook Islands بازگردانده و دربرابر شخصیت شرور و اسطوره‌ای این مجموعه قرار می‌دهد. اما این بازی یک تفاوت مهم با سایر آثاری که این روزها معرفی می‌شوند داشته و آن هم Location-Based بودنِ آن است. بازی‌های موسوم به «براساس موقعیت مکانی» کاربران را در یک محیط بسته و با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی و سلاح‌های مخصوص فیزیکی در محیط بازی قرار می‌دهند.

بازیکنان در محیط فیزیکی بازی Far Cry VR: Dive Into Insanity

ظاهراً یک مرکز سرگرمی‌های VR در ملبورن استرالیا به نام Zero Latency با همکاری یوبیسافت Far Cry VR: Dive Into Insanity را به‌عنوان یک بازی آزاد (بدون خط داستانی ثابت) توسعه داده است. در هر راند از تجربه این بازی، حداکثر ۸ بازیکن می‌توانند با حضور در یک سری مکان‌های مخصوص، یک کوله پشتی حاوی هدست، سلاح و سایر تجهیزات فیزیکی مورد نیاز را دریافت کرده و درحالی که این بازی را تجربه می‌کنند، واقعاً در یک محیط بسته جا‌به‌جا شوند.

گیم‌پلی این بازی شامل مبارزه مسلحانه با شخصیت‌های منفی حاضر در جزیره و نهایتاً فرار از آن منطقه خواهد بود. این بازی بیش از اینکه یک بازی کامل و تمام عیار باشد، یک تجربه جدید و متفاوت است که می‌تواند مسیر داستانی منحصربه فردی را برای هر بازیکن رقم بزند. شما می‌توانید در ادامه تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Far Cry 6  جدیدترین قسمت در سری اصلی Far Cry است که داستان آن در یک کشور تخیلی به نام یارا اتفاق می‌افتد. جانکارلو اسپوزیتو، بازیگر سریال برکینگ بد در نقش شخصیت منفی اصلی بازی حضور دارد. براساس اطلاعات منتشر شده، Far Cry 6 بزرگ‌ترین نقشه‌ی تاریخ سری فارکرای را داشته و جنگل‌ها، سواحل، کاخ‌های باشکوه و بیشتر، همگی در فارکرای ۶ کنار هم می‌آیند تا با میزبانی از اسلحه‌ها، خودروها، مزدورها و موارد بیشتر، یک جنگ تمام عیار را به این رژیم فراموش‌شده بیاورند.

براساس اعلام یوبیسافت، بازی Far Cry 6 قرار است در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ (۱۸ فوریه ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌هایی چون پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر‌‌های شخصی منتشر شود.

دیشب قسمت جدید برنامه یوبیسافت فوروارد با حضور بازی‌هایی مانند Prince of Persia: The Sands of Time و Immortals Fenyx Rising برگزار شد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، برنامه‌ی کامل یوبیسافت را به‌صورت یکجا دانلود یا تماشا کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده