// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰

باندل نینتندو سوییچ فورتنایت معرفی شد

نینتندو و اپیک گیمز با همکاری یکدیگر، باندل نینتندو سوییچ بازی فورتنایت را با جوی‌کان‌های رنگی برای عرضه در اروپا و منطقه اقیانوسیه معرفی شد. 

اخیرا تمامی اخبار حول فورتنایت به درگیری اپیک گیمز با اپل ختم می‌شود. بااین‌حال به‌تازگی نینتندو باندل جدیدی را برای کاربران فورتنایت درنظر گرفته که تفاوت‌هایی با سایر باندل‌های عرضه شده دارد و با قیمت ۴۶۹.۹۵ دلار استرالیا در دسترس قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، باندل نینتندو سوییچ بازی فورتنایت از نظر ظاهری، متفاوت است. جوی‌کان‌های کنسول در رنگ‌بندی آبی و زرد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین داک نینتندو سوییچ هم دارای ظاهری متفاوت و است با نگاه کردن به آن، آیتم‌های مختلف جهان فورتنایت را مشاهده می‌کنید. 

در گذشته نینتندو برای بازی‌هایی همچون Splatoon 2 و Animal Crossing: New Horizons هم از این باندل‌های متفاوت با رنگ‌بندی مختلف جوی‌کان‌ها استفاده کرده بود. در ادامه مشخص شده که باندل ذکر شده تنها برای کاربران اروپا و استرالیا درنظر گرفته شده و متاسفانه قیمت این باندل در اروپا ذکر نشده است. بازیکنان با خرید باندل فورتنایت برای نینتندو سوییچ، ۲۰۰۰ وی‌باکس را به همراه ست Wild Card دریافت خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد باندل جدید و زیبای نینتندو سوییچ از بازی Fortnite چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده