// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۰

نینجا به طور رسمی بازگشتش به توییچ را اعلام کرد

تایلر بلوینس ملقب به نینجا، استریمر معروف بازی فورتنایت بازگشتش توییچ را به‌طور رسمی اعلام کرد.

این روزها حتما پیش آمده است که نام تایلر بلوینس، گیمر معروف و استریمر نامدار فورتنایت، را شنیده باشید. به‌تازگی تایلر بلوینس ملقب به نینجا (Ninja) به‌طور رسمی اعلام کرده است که اکنون دوباره به استریم کردن روی پلتفرم استریم آمازون یعنی‌ توییچ (Twitch) بازگشته است. این خبر به‌تازگی پس از تعطیل شدن سرویس استریم مایکروسافت یعنی میکسر (Mixer) در اوایل سال جاری یعنی ماه ژوئن اعلام شد.

نینجا (Ninja) در ابتدا با استریم‌ کردن بازی فورتنایت (Fortnite) محصول اپیک گیمز (Epic Games) روی پلتفرم توییچ توانست سروصدای زیادی به‌پا کند. بااین‌حال، در اوت سال گذشته نینجا اعلام کرد که Twitch را ترک می‌کند و به‌طور انحصاری روی پلتفرم شرکت مایکروسافت یعنی Mixer استریم خواهد کرد. ظاهراً قرارداد توییچ با نینجا یکی از دلایل این تغییر پلتفرم بوده است.

در ماه ژوئن، مایکروسافت اعلام کرد سرویس میکسر به‌زودی از دسترس خارج می‌شود و جای خود را به فیسبوک گیمینگ می‌دهد. این امر باعث شد آن دسته از استریمرهایی که با میکسر قرار داد انحصاری داشتند مانند نینجا پس از بسته شدن این سرویس قرار دادن آن‌ها فسخ شود و آزاد باشند تا به سرویس استریم جدیدی بپیوندند. نینجا پس از انتشار خبر بسته شدن میکسر در حساب کاربری توییتر خود لینک کانال یوتیوب خود را به اشتراک گذاشت و برای استریم کردن به یوتیوب گیمینگ پیوست اما خبری از قرار داد انحصاری با یوتیوب منتشر نشد.

در طی جدیدترین اخبار نینجا با انتشار ویدیویی در صفحه‌ی توییتر خود بازگشتش به توییچ را اعلام کرده است که شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید. این ویدیو با مارک نینجا شروع می‌شود و سپس دوربین به سمت او حرکت می‌کند و درنهایت تعدادی sub emote اختصاصی نینجا نمایش داده می‌شود.

نینجا در ادامه بیان کرد که اولین استریم او روی این پلتفرم ساعت ۲۳:۳۰ پنج شنبه ۲۰ شهریور اتفاق می‌افتد و هر ۳۰ دقیقه یکبار تعداد ۱۰۰ sub emote به بینندگان دنبال کننده در چت هدیه داده می‌شود.

البته که این اقدام نینجا منطقی به نظر می‌رسد. پس از اینکه توییچ برای تبلیغ سایر استریمرها، که یکی از این استریمرها ظاهرا محتویاتی نامناسب را تبلیغ می‌کرد، از کانال متروکه نینجا استفاده کرد، میان نینجا و توییچ مشکلاتی به وجود آمد اما اکنون به نظر می‌رسد که این مشکلات حل شده‌اند. هم‌اکنون تعداد دنبال کنندگان کانال توییچ در حال افزایش است و در حال حاضر ۱۵.۱ میلیون دنبال کننده دارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده