نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۹

حالت Turbo Mode بازی Hyper Scape با پخش یک تریلر به نمایش درآمد

در جریان رویداد آنلاین Ubisoft Forward از حالت Turbo بازی Hyper Scape رونمایی شد. حالتی که ویژگی‌هایی خاص مثل محدودیت زمانی را به روند بازی اضافه می‌کند.

همان‌طور که شرکت یوبیسافت وعده‌اش را داده بود؛ جدیدترین قسمت از رویدادهای آنلاین این شرکت موسوم به یوبیسافت فوروارد (Ubisoft Fowrard) در جریان است و طی آن، شاهد رونمایی از برنامه‌های آینده‌ی این شرکت و تریلرهایی جدید از آثار در دست ساخت شرکت فرانسوی هستیم.

قسمتی از این رویداد به بازی Hyper Scape اختصاص داشت و طی آن و در جریان آخرین اخبار بازی، از یک حالت جدید برای این بازی که Turbo Mode نام دارد؛ رونمایی شد. در حالت توربو مود، مواردی مثل کم یا زیاد شدن مدت زمان بازیابی سلامتی، کم یا زیاد شدن تعداد هم‌تیمی‌ها، محدودیت زمانی و مواردی از این دست، جریان عادی بازی را دست‌خوش تغییر می‌کنند. پیش از تماشای تریلر معرفی این حالت، از شما می‌خواهیم به تماشای ویدیویی مشغول شوید که واکنش استریمرها به این بازی را نمایش می‌دهد.

دانلود از آپارات

بازی هایپراسکیپ، اثری بود که به‌شکلی ناگهانی،‌ شرکت یوبیسافت را با سبک بتل‌رویال درگیر کرد و افراد زیادی نبودند که انتظار موفقیت این اثر را داشته باشند. این اثر اما با واکنش مثبت گیمرها و منتقدان روبه‌رو شد و توانست در میان آثار بتل‌رویال و رایگان موجود در بازار که هر یک، طرفداران خاص خود را دارد، خودی نشان بدهد! ویدیوی بالا هم این قضیه را به‌خوبی نشان می‌دهد. در ادامه به تماشای تریلر حالت توربو مشغول می‌شویم.

دانلود از آپارات

بازی هایپراسکیپ را می‌توانید همین الان و به‌صورت رایگان روی ایکس‌ باکس وان، پی سی و پلی ‌استیشن 4 تجربه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده