// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۴

تریلر نسخه کامل بازی Scott Pilgrim vs. the World: The Game پخش شد

پس از سال‌ها انتظار کشیدن و رویاپردازی طرفداران فیلم «اسکات پیلگریم در برابر دنیا» بالاخره یوبیسافت به معرفی نسخه‌ی کامل بازی Scott Pilgrim vs. the World: The Game پرداخت.

۱۰ سال از زمانی که ادگار رایت دوست‌داشتنی با اکران Scott Pilgrim vs. the World یک فیلم کالت و یکی از بهترین آثار سینمایی دهه‌ی گذشته را تحویل ما داد، گذشته است. پس چه‌قدر جذاب که حالا به زودی می‌توانیم مجددا مشغول تجربه‌ی بازی Scott Pilgrim vs. the World: The Game - Complete Edition بشویم. یوبیسافت این محصول را در ماه‌های باقی‌مانده از سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه می‌کند و این یعنی طرفداران باید نهایتا ۱۴ هفته‌ی دیگر منتظر آن بمانند. همچنین نباید فراموش کرد که بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، گوگل Stadia و نیتندو سوئیچ عرضه می‌شود. پس تقریبا همه می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

نسخه‌ی قبلی این بازی به دلایل متفاوت سال‌ها از دسترس گیمرها خارج شده بود. اگر فیلم «اسکات پیلگریم در برابر دنیا» را ندیده‌اید، به هیچ عنوان آن را از دست ندهید و اگر جزو افراد علاقه‌مند به آن اثر سینمایی به‌خصوص هستید، تجربه‌ی این بازی بیت‌ام‌آپ خاطره‌انگیز را فراموش نکنید. به‌دلیل وجود برخی تصاویر قادر به آپلود ویدیو در آپارات نیستیم، به‌همین دلیل شما می‌توانید تریلر رونمایی بازی Scott Pilgrim vs. the World: The Game - Complete Edition را در یوتیوب تماشا کنید.

بازی اسکات پیلگریم علیه دنیا با فونت سفید روی بک گراند آبی و زیبا

تریلر بازی Scott Pilgrim vs. the World: The Game - Complete Edition در یوتیوب


منبع Ubisoft/YouTube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده