// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۸

تریلر جدید بازی Watch Dogs Legion در رویداد یوبیسافت فوروارد نمایش داده شد

در جریان دومین قسمت از رویداد یوبیسافت فوروارد، تریلر گیم‌پلی بازی Watch Dogs Legion به‌نمایش گذاشته شد.

Watch Dogs Legion را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار یوبیسافت دانست که در تاریخ هشت آبان ماه (۲۹ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین نسخه نسل بعد آن هم با عرضه کنسول‌های نسل نهم در دسترس قرار می‌گیرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در ابتدا یک ویدیو موسیقی و نحوه موشن کپچر آن در بازی Watch Dogs Legion به‌نمایش درآمد. بااین‌حال مورد مهم، تریلر گیم‌پلی بازی بود که پس از آن نمایش داده شد. در جریان بازی واچ داگز لیجن، بازیکنان می‌توانند هدایت کاراکترهای متعددی را برعهده بگیرند. هر کاراکتی ویژگی منحصربه‌فردی دارد که می‌توانید مطابق با سلیقه خود، از آن‌ها استفاده کنید. بااین‌حال باید حواس خود را جمع کنید، زیرا اگر شخصیت مورد نظر کشته شود، به‌صورت کامل از تیم شما خط خواهد خورد.

نکته‌ی جالب به تریلر گیم‌پلی بازی Watch Dogs Legion، به سیزن‌پس آن مربوط می‌شود؛ جایی‌که ایدن پیرس، قهرمان نسخه اول، به‌عنوان یک کاراکتر قابل بازی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. در این نسخه شاهد نسخه پیرتر ایدن پیرس خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تریلرهای موسیقی و گیم‌پلی بازی Watch Dogs Legion را در زومجی و یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

تماشا از یوتیوب


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده