// پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

شرکت ESL خبر برگزاری دو رویداد بزرگ را که شامل یک تورنمنت LAN می‌شود منتشر کرد

شرکت ESL خبر برگزاری دو رویداد IEM را که قرار است به میزبانی شهر کلن برگزار شوند را تایید کرد.

بعد از لغو مسابقات Major در سال ۲۰۲۰ شاهد معرفی رویدادی به نام IEM: Beijing-Haidan بودیم که قرار است به‌صورت آنلاین و با مجموع جوایز ۲۵۰ هزار دلار برگزار شود. این در حالی است که مسابقات IEM: Global Challenge نیز قرار است به‌عنوان آخرین رویداد سال ۲۰۲۰ برگزار شود و آخرین امید طرفداران بازی کانتر استرایک برای تجربه کردن یک رویداد LAN در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. لازم به ذکر است که مجموع جوایز این رویداد ۵۰۰ هزار دلار اعلام شده است.

در صورت بهتر شدن وضعیت جهانی شیوع ویروس کرونا انتظار می‌رود که مسابقات IEM: Global Challenge برای اولین‌بار بعد از ماه مارس، تیم‌های مطرح بازی کانتر استرایک را درکنار هم قرار دهد تا بار دیگر یک رویداد حضوری (LAN) را تجربه کنیم.

مسابقات کانتر استرایک

این رویداد قرار است با مجموع جوایز ۵۰۰ هزار دلاری و با حضور هشت تیم برتر جهان از دو منطقه آمریکا و اروپا پیگیری شود. شهر کلن، آلمان به‌عنوان میزبان این رویداد معرفی شده است و تیم‌ها قرار است در یک استودیوی مخصوص به مصاف یکدیگر روند. نکته قابل‌توجه اینکه این رویداد به‌عنوان یک امتیاز مهم از سومین فصل Intel Grand Slam محسوب می‌شود که پیش از این به‌دلیل کمبود تعداد مسابقات حضوری به حالت انتظار در آمده بود.

در صورتی که جزو علاقه‌مندان بازی CS:GO هستید، قبل از تجربه کردن این رویداد حضوری می‌توانید از روز جمعه، ۱۶ آبان به دیدن رقابت‌های تورمنت IEM: Beijing-Haidan بپردازید. این رویداد قرار است با حضور ۳۲ تیم از مناطق اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه پیگیری شود. برای تماشای این رویداد کافی است که به کانال ESL One در توییچ مراجعه کنید.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده