// پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۲

اولین تصاویر از نسخه ریمیک بازی Prince of Persia فاش شدند

با توجه به تصاویر بی‌کیفیت لورفته از نسخه‌ی ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time دیگر شکی وجود ندارد که شرکت فرانسوی، امشب از این محصول مورد انتظار رونمایی خواهد کرد.

طبق جدیدترین  اخبار بازی، اولین تصاویر از نسخه ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time فاش و منتشر شده است. این تصاویر از طریق برنامه UPlay گرفته و منتشر شده است. دنیل احمد، اینسایدر شناخته‌شده‌ی دنیای بازی‌های ویدیویی می‌گوید که تریلرهای سینماتیک و گیم‌پلی نسخه‌ی ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time که چند ساعت دیگر توسط یوبیسافت پخش خواهند شد، بسیار خوب به نظر می‌آیند. در نتیجه مخاطبان نباید بازی را براساس تصاویر بی‌کیفیت لورفته و گرفته‌شده با موبایل از روی مانیتور قضاوت کنند.

اما خوش‌بختانه این تصاویر نشان می‌دهند که شایعات فاش شده چند روز گذشته واقعیت داشتند و پس از سال‌ها انتظار کشیدن طرفداران، بالاخره به زودی بازی Prince of Persia جدید به شکل رسمی معرفی می‌شود. شاهزاده‌ی پارسی مشغول بازگشتن به دنیای ویدیوگیم است و ظاهرا این کار را با نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی محبوب سال ۲۰۰۳ میلادی یعنی بازی Prince of Persia: The Sands of Time انجام می‌دهد. یوبی‌سافت راس ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت ایران، قسمت جدید رویداد دیجیتالی Ubi Forward را تحویل گیمرها می‌دهد و اکنون دیگر اکثر افراد نمی‌توانند برای تماشای آن صبر کنند.

بازی پرنس آف پرشیا/شاهزاده ایرانی و شاهدخت زیبا

خنجر زمان و نگاه شاهزاده ایرانی به آن در محیط عجیب بازی پرنس آف پرشیا


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده