نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سریال The Walking Dead در فصل یازدهم به پایان خواهد رسید؛ تایید ساخت اسپین‌آف داریل و کارول

سرانجام شبکه AMC اعلام کرد که سریال The Walking Dead در فصل یازدهم به کار خودش پایان خواهد داد، اما درکنار آن ساخت دو اسپین‌آف دیگر از دنیای مردگان متحرک تایید شد.

مهر ۹۸ بود که شبکه AMC از تمدید سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) برای فصل یازدهم خبر داد که در ادامه اعلام کرد که این سریال قرار نیست به این زودی‌ها به پایان برسد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال مردگان متحرک قرار است به‌زودی به کار خودش پایان دهد. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، شبکه AMC امروز طرفداران این دنیای پر از زامبی را غافلگیر و اعلام کرد که فصل یازدم سریال The Walking Dead قرار است فصل پایانی آن باشد. برخلاف فصل‌های قبلی، فصل یازدهم سریال مردگان متحرک قرار است در ۲۴ قسمت تولید شود که پخش آن از اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد و تا اواخر سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که قسمت پایانی فصل دهم سریال The Walking Dead قرار است ماه آینده منتشر شود و فصل دهم قرار است دارای ۶ قسمت جدید نیز باشد که این قسمت‌ها در اوایل سال ۲۰۲۱ از شبکه AMC منتشر خواهند شد. بااین‌حال، این پایانی برای دنیای سریال مردگان متحرک نخواهد بود و دو اسپین‌آف دیگر براساس این مجموعه در دست ساخت است. علاوه‌بر فیلم The Walking Dead که با محوریت شخصیت ریک گرایمز در دست ساخت است و به داستان این شخصیت خاتمه خواهد داد، AMC در حال ساخت یک سریال اسپین‌آف براساس داریل دیکسون و کارول پلتیر است که نورمن ریداس و ملیسا مک‌براید برای نقش‌آفرینی دوباره در این سریال باز خواهند گشت این سریال هنوز نامی ندارد، اما تا سال ۲۰۲۳ نباید منتظر پخش آن باشید. 

The Walking Dead

علاوه‌بر این، شخصیت‌هایی که تاکنون کشته شده‌اند ممکن است در اسپین‌آف دیگر دنیای مردگان متحرک که Tales of the Walking Dead (داستان‌های مردگان متحرک) نام دارد، نیز بازگردند. اسکات گیمپل در حال ساخت این سریال است که یک سریال آنتولوژی با قسمت‌های جداگانه است و تمرکز هر قسمت قرار است روی شخصیت‌هایی که تاکنون معرفی شده یا شخصیت‌های جدید باشد که در آن به ریشه و گذشته شخصیت‌ها پرداخته خواهد شد یا اینکه یک داستان مستقل براساس آن‌ها را شاهد خواهیم بود.

این دو سریال درواقع قرار است به دو اسپین‌آف دیگر دنیای مردگان متحرک ملحق شوند که پخش سریال The Walking Dead: World Beyond (مردگان متحرک: دنیای باقی) و فصل ششم سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) قرار است از ماه آینده آغاز شود. 


منبع Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده