نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۰

Destiny 2 ،Resident Evil 7 و بازی‌های دیگری در ماه سپتامبر به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند

مایکروسافت فهرست بازی‌هایی که در نیمه اول ماه سپتامبر که به سرویس ایکس‌باکس گیم پس در پی سی و ایکس ‌باکس وان اضافه می‌شوند، را اعلام کرد.

اواخر ماه اوت خبر عرضه بازی استراتژیک و قرون وسطایی Crusader Kings III در سرویس Xbox Game Pass پلتفرم پی‌ سی اعلام شد که بازیکنان می‌توانند از امروز به آن دسترسی داشته باشند. بازی Resident Evil 7 از استودیوی کپکام نیز مورد دیگری است که از روز پنج شنبه سوم سپتامبر (۱۳ شهریور) برای کامپیوتر و ایکس ‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

اما سرویس اشتراکی مایکروسافت روی هردو پلتفرم پی‌سی و کنسول، روز پنج شنبه و درکنار رزیدنت اویل 7 میزبان بازی‌ Tell Me Why: Chapter Two، بازی اکشن و دوبعدی Touhou Luna Nights و همچنین بازی گروهی و چندنفره The Jackbox Party Pack 4 را نیز خواهد بود. شوتر چندنفره و کو-آپ World War Z نیز مورد دیگری است که از همین الان برای مشترکین ایکس باکس گیم پس روی پی‌سی قابل دریافت است.

در روز سه شنبه، ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) شاهد انتشار بازی نقش آفرینی و روگ‌لایک Star Renegades برای کاربران سرویس ایکس‌باکس گیم پس در پلتفرم ویندوز خواهیم بود و درنهایت در تاریخ دهم این ماه (۲۰ شهریور) نسخه +Complete بازی نقش آفرینی و تاکتیکال Disgaea 4 برای پی‌سی، بازی مسابقه‌ای و آرکیدی Hotshot Racing برای کنسول و Tell Me Why: Chapter Three برای هردوی آن‌ها ارائه خواهد شد.

بازی های جدی سرویس Xbox Game Pass در ماه سپتامبر

براساس اعلام مایکروسافت مشترکین ایکس‌باکس گیم پس در حوالی نیمه اول ماه سپتامبر به بسته‌های الحاقی Shadowkeep و Forsaken بازی Destiny 2 دسترسی خواهند داشت. استودیوی بانجی، به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی Destiny 2 در ماه ژوئیه اعلام کرده بود که بازی free-to-play خود را در ماه سپتامبر برای سرویس گیم پس ارائه می‌کند. ضمن اینکه بسته الحاقی جدید Beyond Light بعد از انتشار در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) به این بازی روی سرویس ایکس‌باکس گیم پس اضافه خواهد شد.  

مایکروسافت در ادامه فهرست بازی‌هایی که با ورود عناوین جدید سرویس Game Pass را به‌زودی ترک خواهند کرد را اعلام کرده است:

بازی NBA 2K20 (برای ایکس‌باکس) –  تاریخ حذف: ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور)

بازی Red Dead Redemption 2 (برای ایکس‌باکس) – تاریخ حذف: ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور)

بازی Gonner: Blueberry Edition (برای پی‌سی و کنسول) – تاریخ حذف: ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور)

بازی Jump Force (برای کنسول) – تاریخ حذف: ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور)


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده