// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۹

ویدیو تبلیغاتی جدید پلی استیشن 5 قدرت کنسول نسل نهمی سونی را نشان می‌دهد

به‌تازگی تبلیغ جدیدی از پلی‌استیشن 5 منتشر شده که قدرت و بازی‌های این کنسول را نشان می‌دهد، اما همچنان خبری از قیمت و تاریخ عرضه کنسول نیست.

کمتر از سه ماه دیگر کنسول‌های نسل نهم روانه بازار می‌شوند و همچنان کاربران اصلی‌ترین مواردی که به این کنسول‌ها مربوط می‌شود، یعنی قیمت و زمان عرضه را نمی‌دانند. به‌خاطر شرایط پیش آمده و قرنطینه، بازاریابی کنسول‌های نسل نهم متفاوت‌تر از سال‌های گذشته شده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی به‌تازگی ویدیو تبلیغاتی جدیدی را با نام Breathtaking Immersion منتشر کرده که در جریان این ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای، شاهد قدرت و ویژگی‌های کنسول پلی ‌استیشن 5 هستیم. ویژگی‌هایی نظیر صدای سه‌بعدی، حسگرهای لمسی و تریگرهای انطباقی از مواردی هستند که در این ویدیو نشان داده می‌شود. همچنین بخش‌های مختلفی از بازی‌های Marvel's Spider-Man: Miles Morales، نسخه ریمیک Demon's Souls و بازی Ratchet and Clank: Rift Apart نیز در این ویدیو نشان داده می‌شود. 

بااین‌حال از آن‌جایی که تنها با یک ویدیو تبلیغاتی طرف هستیم، سونی همچنان اطلاعات جدیدی را از تاریخ عرضه کنسول و قیمت آن در دسترس کاربران قرار نداده است. ای کاش سونی در جریان یک بیانیه به موارد مهم‌تری می‌پرداخت تا کاربران بتوانند با اطلاعاتی کامل به سمت نسل نهم بروند. در ادامه کاربران می‌توانند تیزر منتشر شده را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده