نویسنده: سیدرضا نصری
// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۹

بازیکنان نینتندو سوییچ در ژاپن می‌توانند پیش خرید بازی‌های خود را تا هفت روز قبل از انتشار لغو کنند

نینتندو سوییچ به بازیکنان ژاپنی خود، اجازه می‌دهد که پیش خرید بازی‌های خود را تا هفت روز قبل از انتشار لغو کنند.

به‌طور معمول با پیش خرید بازی‌های نینتندو سوییچ، دیگر قادر به لغو سفارش‌های خود نخواهید بود. اما اخبار جدید منتشر شده، خبر از تغییراتی در سیستم خرید بازی‌های نینتندو سوییچ در ژاپن می‌دهد. طبق توییتی که حساب رسمی نینتندو امروز در توییتر منتشر کرده، بازیکنان می‌توانند پیش خرید‌ بازی‌های خود را تا هفت روز قبل از انتشار لغو کنند. یعنی شما می‌توانید تا ۱۶۸ ساعت قبل از انتشار بازی، سفارش خود را لغو کنید؛ اما خارج از این بازه‌ی زمانی دیگر شما چنین دسترسی نخواهید داشت.

همچنین طبق اطلاعات منتشر شده، ممکن است که این قابلیت برای بعضی از بازی‌ها عملی نباشد. اگر قصد دارید که سفارش خود را لغو کنید، باید گزینه‌ی “reserve” را انتخاب کنید؛ در صورت نبود چنین گزینه‌ای، شما قادر به لغو سفارش بازی مورد نظر، نخواهید بود و به‌جای آن گزینه‌ی “Buy” در صفحه قرار خواهد داشت. علاوه‌بر این، سفارش‌هایی که پیش از توییت نینتندو، یعنی قبل از تاریخ یک سپتامبر انجام شده است، شامل این به‌روزرسانی نخواهند شد.

در هر حال این به‌روزرسانی شرایط خرید را برای بازیکنان ساده‌تر می‌کند. به‌عنوان مثال اگر بازی پیش خرید شده با تأخیر زیادی روبه رو شود یا از انتخاب خود پشیمان شوید، به‌راحتی می‌توانید سفارش خود را لغو کنید. هرچند که فعلا این قابلیت تنها برای بازیکنان ژاپنی نینتندو سوییچ در دسترس است و پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی این قابلیت در ساعات یا روز‌های آینده به‌صورت سراسری در دسترس تمامی بازیکنان نینتندو سوییچ قرار بگیرد.

گفته می‌شود نینتندو قصد دارد که مدل جدید نینتندو سوییچ را در سال ۲۰۲۱ میلادی، همراه‌با تعدادی از بازی‌های جدید خود، به بازار عرضه کند. درحالی که برخی طرفداران مشتاقانه منتظر قسمت جدید برنامه Nintendo Direct هستند تا از محتوای جدید نینتندو سوییچ در آینده با خبر شوند. در هر حال باید منتظر ماند و دید که نینتندو چه واکنشی در آینده خواهد داشت و آیا شاهد تغییرات ذکر شده به‌صورت سراسری خواهیم بود یا خیر.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده