// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵

جدول فروش هفتگی انگلستان: عملکرد ضعیف Madden NFL 20 در هفته اول انتشار

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به هشت شهریور ماه، بازی Madden NFL 20 در هفته اول انتشار خود نتوانسته جایگاه خوبی را کسب کند.

در جریان هفته‌ای که گذشت، بازی‌های مختلفی روانه بازار شدند، در میان بازی‌های عرضه شده، Madden NFL 20 را می‌توان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازی دانست. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد این بازی نتوانسته است رتبه‌ی قابل قبولی را نسبت‌به عملکرد سایر نسخه‌های پیشین کسب کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به هشت شهریور ماه (۲۹ اوت) منتشر شده است. در جریان جدول منتشر شده، بازی Madden NFL 20 در جایگاه دهم قرار گرفته است. بازی Animal Crossing: New Horizons همچنان صدر جدول را از آن خود کرده است . این در حالی است که بازی PGA Tour 2K21 نتوانسته با عملکرد خوب خود صدر جدول را در اختیار بگیرد و به رتبه دوم، قانع شده است. در ادامه، Mario Kart 8 Deluxe در رتبه سوم، بازی GTA V در رتبه چهارم و Minecraft در رتبه پنجم قرار گرفته است.

در قسمت دوم جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی Ghost of Tsushima در رتبه ششم و بازی FIFA 20 در رتبه هفتم قرار گرفته است. همچنین بازی‌های EA Sports UFC 4 و Ring Fit Adventure هم به ترتیب رتبه‌های هشتم و نهم را از آن خود کرده‌اند. در ادامه کاربران زومجی می‌توانند جدول ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به هشت شهریور ماه را در زومجی مطالعه کنند و نظرات خود را با در میان بگذارند.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Animal Crossing: New Horizons-
۲۲PGA Tour 2K21-
۳۴Mario Kart 8 Deluxe-
۴۸Grand Theft Auto Vصعود چهار پله‌ای نسبت به هفته قبل
۵۶Minecraft-
۶۵Ghost of Tsushima-
۷۷FIFA 20-
۸۳EA Sports UFC 3-
۹۱۰Ring Fit Adventure-
۱۰-Madden NFL 20هفته اول انتشار


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده