// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۶

اشاره به نام کنسول ارزان‌تر ایکس باکس سری اس در بروشور Xbox Game Pass Ultimate

نام کنسول ارزان‌تر نسل بعدی ایکس باکس روی برگه حاوی کد فعال‌سازی ایکس‌باکس گیم‌پس آلتیمیت که در بسته‌بندی کنترلر جدید ایکس‌باکس وان وجود دارد، دیده شد.

مایکروسافت جدا از معرفی کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس، کنسول ارزان‌ قیمتی را برای کاربران تدارک دیده است که تابه‌امروز شایعات مختلفی حول قدرت و سخت‌افزار آن منتشر شده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که این کنسول ارزان‌قیمت، ایکس ‌باکس سری اس نام دارد، اما هنوز شاهد معرفی رسمی از این کنسول نبوده‌ایم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر، در توییت جدید خود تصویری را از کنترلر ایکس‌باکس وان جدید خود منتشر کرده است. وی که این کنترلر را جایگزین کنترلر خراب خود کرده، متوجه مورد جالبی شده است. درکنار این کنترلر، یک بروشور Xbox Game Pass Ultimate هم فرستاده شده که در توضیحات آن، به ایکس‌باکس سری اس اشاره شده است. به بیان دقیق‌تر، در بروشور گیم‌پس آلتیمیت نوشته شده «شامل ایکس‌باکس لایو گلد و یک دسترسی نامحدود به آرشیوی با بیش از ۱۰۰ بازی با کیفیت روی ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر می‌شود.» 

بااین‌تفاسیر می‌توان انتظار داشت که به‌زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری حول ایکس‌باکس سری ایکس خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

بروشور Xbox Game Pass Ultimate و اشاره به ایکس باکس سری اس


منبع Press Start
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده