نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

ال فانینگ بازیگر نقش اصلی سریال The Girl From Plainville خواهد بود

ال فانینگ، بازیگر سریال The Great برای ایفای نقش اصلی سریال کوتاه The Girl From Plainville قراردادی را با شبکه‌ی هولو امضا کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ال فانینگ پس از دریافت بازخوردهای مثبت منتقدان برای ایفای نقش کاترین کبیر در سریال کمدی-درام موفق The Great (کبیر) دوباره با شبکه‌ی هولو همکاری می‌کند. براساس گزارش هالیوودریپورتر، ال فانینگ برای بازی در نقش اصلی سریال کوتاه The Girl From Plainville (دختری از پلینویل) قراردادی را با شبکه‌ی Hulu امضا کرده است. این سریال براساس مقاله‌ای با همین نام نوشته‌ی جسی بارون ساخته می‌شود که با الهام از داستان زندگی میشل کارتر، دختری محکوم به قتل غیرعمد برای تشویق به خودکشی دوستش با ارسال پیام کوتاه، به رشته‌ی تحریر درآمده است. سریال «دختری از پلینویل» به بررسی رابطه‌ی بین میشل کارتر و کنراد روی سوم می‌پردازد و مجموعه حوادث منتهی‌به مرگ مقتول و محکومیت جنجال‌برانگیز قاتلش را نشان می‌دهد.

لیز هانا، نامزد جایزه‌ی گلدن گلوب برای نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم The Post (پُست) و پاتریک مک‌منوس، تهیه‌کننده‌ی سریال Dr. Death (دکتر مرگ) شورانرهای سریال The Girl From Plainville خواهند بود و درکنار ال فانینگ و بریتانی کاهان وارد از شرکت «اکو لیک» به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. همچنین جسی بارون و ارین لی کار، کارگردان مستند I Love You, Now Die (عاشقتم، حالا بمیر) شبکه‌ی HBO که به پرونده‌ی مشابهی می‌پردازد، به‌عنوان مشاور در پروژه حضور خواهند داشت. سریال The Great اولین محصول مشترک ال فانینگ و شبکه‌ی هولو بود که با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد و بینندگان زیادی را پای گیرنده‌ها کشاند. به‌دنبال موفقیت‌های این سریال کمدی-درام تاریخی که توسط تونی مک‌نامارا، نامزد جایزه‌ی اسکار و گلدن گلوب برای نویسندگی فیلم The Favourite (سوگلی) خلق شده است، شبکه‌ی هولو آن را برای فصل دوم تمدید کرد که شامل ۱۰ اپیزود خواهد بود.

سریال The Girl From Plainville تازه‌ترین سریال کوتاه شبکه‌ی هولو پس از سریال‌های Little Fires Everywhere (آتش‌های کوچک در همه‌جا)، Catch-22 (تبصره‌ی ۲۲) و The Act (تظاهر) است. از دیگر آثار شبکه‌ی هولو نیز می‌توان به Nine Perfect Strangers (نُه غریبه‌ی کامل) اشاره کرد که تیفانی بون، بابی کاناوله، لوک ایوانز، ملوین گِرگ، رجینا هال، منی جاسینتو، اشر کدی، نیکول کیدمن، ملیسا مک‌کارتی، مایکل شنون، گریس وان پاتن و سامارا ویوینگ را در میان بازیگرانش دارد و احتمالاً در سال ۲۰۲۱ شاهد پخش آن خواهیم بود. موفقیت‌های سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ) را می‌توان مهم‌ترین عاملی دانست که شبکه‌ی هولو را مجاب به تولید سریال «نُه غریبه‌ی کامل» با همان تیم سازنده کرده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده