نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۵

جیسون بیتمن فیلم Superworld را کارگردانی می‌کند

جیسون بیتمن در همکاری دوباره خود با نویسنده فیلم Game Night، وظیفه کارگردانی فیلم Superworld را بر عهده گرفته است.

سال گذشته بود که جیسون بیتمن موفق شد برای کارگردانی یکی از قسمت‌های فصل دوم سریال Ozark (اوزارک) جایزه امی دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او وظیفه کارگردان یک فیلم سینمایی را بر عهده گرفته است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، بیتمن پس از توافق با نیو لاین وظیفه کارگردانی فیلم Superworld (سوپرورلد) را بر عهده گرفته که این اثر علمی تخیلی اقتباسی از رمانی به همین نام اثر گاس کریگر است. مارک پرز که پیش از این با بیتمن در فیلم Game Night (شب بازی) همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

رمان Superworld درواقع به شکل صوتی منتشر شده که اتفاقات آن در سال ۲۰۳۸ جریان دارد که زمین توسط موجوداتی دارای قدرت فوق‌العاده و فرابشری پر شده است؛ به جز یک نفر که ایگی لومن نام دارد. پدر ایگی که ژنرال لانسلوت لومن نام دارد و مدیریت آژانس دفاعی PEERLESS را بر عهده دارد و یکی از قدرتمندترین مردهای زمین است و واقعیت این است که این موقعیت به ایگی کمکی نمی‌کند. ناگهان ایگی خودش را در یکی از جایگاه‌های Erle P. Van Owen می‌بیند، صاحب یک شرکت بزرگ با توانایی حیرت آور برای خنثی کردن هر ابرقدرت.

Superworld به‌عنوان اثری با لحن مشابه انیمیشن The Incredibles توصیف شده است. بیتمن اخیرا برای بازی در فصل سوم سریال Ozark و همچنین سریال The Outsider (بیگانه) موفق شده تا نامزد دریافت ۲ جایزه امی در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال درام و بهترین بازیگر نقش مهمان در یک سریال درام از جوایز امسال شود و همچنین قرار است شاهد بازگشت وی در فصل چهارم و پایانی سریال Ozark نیز باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده