نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

با یک بازی 8 سوالی رضایت شغلیت رو اندازه بگیر!

ما به طور میانگین یک سوم از عمر خود را در محل کار سپری می‌کنیم، به همین علت رضایت از کاری که انجام می‌دهیم عامل بسیار مهمی در تعیین کیفیت زندگیمان است. پژوهش‌ها نشان داده که احتمال بروز سکته قلبی در افرادی که از شغلشان راضی هستند، تا ۱۵ درصد کاهش می‌یابد.

همه ما علاقه‌مندیم شغلی داشته باشیم که از ما افراد خوشحالتری بسازد، استرس زیادی را به همراه نداشته باشد و در آن شغل فرصت پیشرفت و یادگیری برایمان ایجاد شود. اما اینکه چقدر در انتخاب کارمان موفق بوده‌ایم و از آن راضی هستیم یا چقدر در شغل فعلی نسبت به مشاغل قبلی رضایت بیشتری داریم. پرسشی است که به راحتی نمی‌توان به آن پاسخ داد.

کمپین از "شغل راضی" ایران تلنت، برای پاسخ به این سوالات طراحی شده است و به شما کمک می‌کند که رضایت شغلی خود را با یک بازی 8 سوالی و در مدت تنها 3 دقیقه اندازه بگیرید.

با شرکت در این کمپین علاوه بر محک زدن میزان رضایت از شغل خود، راهکارهایی را نیز برای حل مشکلات تان در این زمینه دریافت خواهید کرد.

فرصت‌های شغلی در ایران تلنت

ایران تلنت بزرگترین و اولین مرجع استخدام در ایران است که بیش از ۱۲۰۰۰ نفر سالانه از طریق آن کار پیدا می‌کنند. افراد متخصص و جویای کار در ایران تلنت ثبت نام کرده، اقدام به ساخت رزومه‌ای از فعالیت‌ها، تحصیلات و سوابق کاری خود می‌نمایند. کارجویان پس از مشاهده هر یک از فرصت‌های شغلی در وب سایت ایران تلنت، رزومه خود را برای آن شغل ارسال کرده یا به عبارتی اپلای می‌کنند. پس از بررسی رزومه-ها توسط شرکت‌ها، با کارجو تماس گرفته می‌شود و جلسه مصاحبه‌ای تنظیم می‌شود.

استخدام در شهر بزرگی مانند تهران سختی‌های خود را دارد و وجود مرجعی برای استخدام، این پروسه را آسان‌تر می‌کند. سالانه تعداد زیادی از کارجویان در تهران از طریق این سایت استخدام می‌شوند، به طوریکه در حال حاضر در سایت ایران تلنت حدود ۲۰۰۰ فرصت شغلی برای کارجویانی که به دنبال استخدام در تهران هستند، وجود دارد. از جمله این مشاغل می‌توان به استخدام برنامه نویس، کارشناس شبکه، حسابدار، مهندسین و ... اشاره کرد.

در واقع کار با ایران تلنت و استفاده از آن به عنوان بستری برای نمایش آگهی کار و کاریابی، پیچیدگی پیدا کردن کار و کارمند را به حداقل رسانده است و به راحتی می‌توان به شغل مناسب با تجربه و تحصیلات خود، دست پیدا کرد.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده