نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

نویسنده فیلم کمیک بوکی جدید نتفلیکس با نام Reborn مشخص شد

شبکه نتفلیکس سرانجام نویسنده فیلم Reborn به کارگردانی کریس مک‌کی و با بازی ساندرا بولاک را استخدام کرد.

بهمن ۹۷ بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شبکه نت فلیکس در حال ساخت فیلم کمیک بوکی جدید خود با نام Reborn (ریبورن) است که ساندرا بولاک، بازیگر فیلم Bird Box (برد باکس)، نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد و کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن)، وظیفه کارگردانی این اثر را بر عهده گرفته است. این کمیک توسط مارک میلار و گرگ کاپولو خلق و نوشته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده فیلم ریبورن مشخص شده است. بک اسمیت، نویسنده سریال Zoo (باغ وحش)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Reborn را بر عهده گرفته است.

فیلم Reborn داستان بانی بلک را روایت می‌کند؛ زنی ۸۰ ساله که پس از مرگ، در یک دنیای دیگر به نام آدیستریا زنده می‌شود و در این دنیا شاهد هیولاهای جادویی و اژدها هستیم. او بار دیگر زندگی خود را از اول در آدیستریا آغاز می‌کند و همه عزیزانش را نیز به جز شوهرش، پیدا می‌کند. حال او برای پیدا کردن شوهرش باید به یک قهرمان تبدیل شود. بولاک، روی لی و میری یون نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. همچنین میلار و کاپولو به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم ریبورن نقش خواهند داشت و سامانتا نیسنبویم نیز دستیار تهیه‌کننده خواهد بود.

در سال ۲۰۱۷، نتفلیکس شرکت Millarworld را خریداری کرد و حال این شبکه استریم به‌دنبال ساخت فیلم و سریال براساس کمیک‌های این شرکت که توسط مارک و لوسی میلار نوشته شده، است. نتفلیکس پیش از این ساخت سریال Jupiter's Legacy (میراث ژوپیتر) و سریال American Jesus (جیزز آمریکایی) به‌همراه فیلم Empress، فیلم Huck و فیلم Sharkey the Bounty Hunter را تایید کرده بود. 

نتفلیکس مدتی پیش فیلم The Old Guard (نگهبانانی از دیرباز) که یک اثر ابرقهرمانی بود، را منتشر کرد و پس از موفقیت این فیلم، حالا به‌دنبال ساخت یک فیلم مشابه با محوریت شخصیت زن است. بک اسمیت طی سال‌های اخیر وظیفه نوشتن فیلمنامه آثاری چون اسپین‌آف انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی)، فیلم 100Bullets و همچنین یک پروژه تلویزیونی به‌نام World War Something به‌ تهیه‌کنندگی نوآ هاولی برای هولو و FX را بر عهده گرفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده