نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

اولین تصویر از شخصیت رایا در انیمیشن Raya and the Last Dragon منتشر شد

تصویر جدیدی از انیمیشن Raya and the Last Dragon منتشر شده که نگاه بهتر و کامل‌تری از شخصیت رایا را ارائه می‌کند.

انیمیشن Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) جدیدترین انیمیشن استودیوی انیمیشن‌سازی شرکت والت دیزنی است که در ابتدا قرار بود پاییز امسال اکران شود، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا این انیمیشن مورد انتظار و موزیکال دیزنی به‌جای اکران در روز شکرگزاری امسال، برای اکران در اوایل سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از انیمیشن Raya and the Last Dragon منتشر شده که در آن نگاه بهتری از شخصیت رایا را ارائه می‌کند.

لیست انیمیشن های ۲۰۲۱ شامل انیمیشن های سینمایی متنوعی می‌شود. 

در این تصویر درواقع اولین نگاه کامل از شخصیت رایا را شاهد هستیم که به خوبی جزئیات و طراحی آن قابل مشاهده است و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

شخصیت رایا در جستجوی آخرین اژدها در انیمیشن Raya and the Last Dragon

اتفاقات انیمیشن Raya and the Last Dragon در سرزمینی به‌نام کوماندرا (Kumandra) جریان پیدا می‌کند؛ دنیایی شامل پنج قبیله که همگی در سرزمینی زندگی می‌کنند که توسط اژدهایی خلق شده است که مدت‌ها از نابودی آن‌ها می‌گذرد. این سرزمین آخرین هدیه‌ی اژدهایان به به مردم ساکن در آن محسوب می‌شود و کوماندرا اکنون توسط یک نیروی شرور و تاریک مورد حمله گرفته است. این وسط هم رایا شخصی نیست جز یک جنگجوی تنها که در تلاش برای نجات خود و مردمانش است و تصمیم دارد هرطور که می‌شود آخرین اژدهای باقی‌مانده را پیدا کند؛ چون اعتقاد دارد این اژدها می‌تواند کوماندرا و ساکنین آن را نجات دهد.

انیمیشن Raya and the Last Dragon اکنون برای اکران در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. کسی استیل در نقش رایا و آوکافینا در نقش سیسو (Sisu)، از جمله صداپیشگان انیمیشن رایا و آخرین اژدها هستند و پاول بریگز و دین ویلنز وظیفه‌ی کارگردانی و ادل لیم، نویسنده‌ی فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول)، وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی این انیمیشن را بر عهده دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده