نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

ویدیو احتمالی از گیم‌پلی نمونه اولیه بازی Need For Speed 2021 فاش شد

دقایقی پیش ویدیویی در فضای مجازی دست‌به‌دست شده که به‌نظر می‌رسد به نسخه اولیه بازی Need For Speed 2021 اشاره دارد.

سال‌های نه‌چندان دور، زمانی‌که بازی‌هایی چون فورزا (Forza) و گرن توریسمو (Gran Turismo) وجود نداشتند، مجموعه Need For Speed گل سرسبد آثار سبک ریسینگ به حساب می‌آمد. سری محبوبی که توانست با ارائه سیستم شخصی‌سازی جذاب و نوآورانه، طرفداران زیادی را برای خود جذب کند. بعد از گذشت بیش از ۲۵ سال از زمان معرفی اولین نسخه از این مجموعه، علاقه‌مندان فراز و نشیب‌های زیادی را تحمل کرده‌اند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که دو ماه پیش جدیدترین نسخه از این مجموعه تحت عنوان Need For Speed معرفی شد. تفاوتی که این بازی نسبت به گذشته دارد و طرفداران قدیمی مجموعه را امیدوار کرده، تغییر در تیم تولید بازی است؛ به‌طوریکه اگر به‌خاطر داشته باشید چندین نسخه اخیر مجموعه توسط استودیوی گوست گیمز ساخته شده بود؛ اما وظیفه ساخت نسخه بعدی را کرایتریون گیمز که سابقه خوبی در ساخت بازی‌های ریسینگی مثل Burnout در کارنامه دارد، به‌عهده گرفته است.

پس از نمایش بازی در رویداد EA Play 2020 تیم سازنده سکوت کرده و تابه امروز اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش یک ویدیو از گیم‌پلی یک بازی در فضای مجازی دست‌به‌دست شده که به‌نظر می‌رسد به نمونه اولیه بازی Need For Speed 2021 اشاره دارد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنم تا با نمونه ابتدایی بازی نید فور اسپید جدید آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

از آنجایی‌که هنوز تیم سازنده هیچ واکنشی نسبت به این ویدیو نشان نداده، نمی‌توان با اطمینان از صحت آن صحبت کرد، اما با استناد به همین نمونه ابتدایی احتمالا نسخه آینده سری نید فور اسپید یک بازی جهان‌باز با حال‌وهوای شهری خواهد بود. علاوه‌بر این، نحوه کنترل و فیزیک اتوموبیل نیز در این ویدیو قابل مشاهده است.

حال باید منتظر ماند و دید پس از چندین نسخه ناکامی، استودیوی کرایتریون گیمز می‌تواند در نقش ناجی الکترونیک آرتز ظاهر شده و اولین بازی این سری در کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس را به دوران شکوه خود بازگرداند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده