// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۴

تریلر جدید Godfall با تمرکز روی مبارزات و کلاس‌های بازی در State of Play پخش شد

در جریان رویداد State of Play، گیم‌پلی مفصلی از بازی Godfall با محوریت مکانیسم‌ها و کلاس‌های بازی به‌نمایش درآمد. 

از آن‌جایی که اعلام شده بود در رویداد State of Play بامداد جمعه شاهد تریلرهایی از بازی‌های معرفی شده پلی ‌استیشن 5 خواهیم بود، انتظار می‌رفت که Godfall، جدیدترین ساخته استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software) هم در این رویداد حضور داشته باشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در انتهای مراسم State of Play تریلر مفصل و کاملی از بازی Godfall به‌نمایش درآمد. استودیو گیرباکس در جریان تریلر منتشر شده از بازی گادفال روی گیم‌پلی و نبردهای بازی تمرکز کرده است. Godfall یک بازی هک اند اسلش لوت محور است که بازیکنان به‌واسطه‌ی کلاس‌های درنظر گرفته شده، می‌توانند در قالب شوالیه‌های مختلفی بازی را به‌صورت تک‌نفره یا سه‌نفره تجربه کنند.

جهان بازی برپایه چهار عنصر خاک، آتش، هوا و آب طراحی شده است که هرکدام از آن‌ها طراحی منحصربه‌فرد و شرایط زیست محیطی مخصوص‌به خود را دارد. تیم سازنده تلاش کرده تا گیم‌پلی بازی را پویا، جذاب و چالش‌برانگیز طراحی کند. هر شوالیه مهارت‌های خاص خود را دارد که بازیکن می‌تواند از آن‌ها در راستای نابودی دشمنان و باس‌ها استفاده کند. همچنین خبری از محتویات پس از عرضه نیست و گیرباکس سافتور تمامی محتویات لازم را از همان روز عرضه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی Godfall را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دراین‌میان اشاره کنم که تریلر مورد نظر، مربوط‌به نسخه ضبط شده روی کیت توسعه PS5 است و امکان دارد در آینده بخشی‌های نشان داده شده دستخوش تغییرات شده باشند. بازی Godfall جدا از پلی‌استیشن 5 برای کامپیوتر هم عرضه می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده