نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سم نیل تصویری خاطره‌انگیز از پشت صحنه فیلم Jurassic World: Dominion را منتشر کرد

سم نیل اخیرا تصویری از پشت صحنه فیلم Jurassic World: Dominion را منتشر کرده که به یک مورد خاطره‌انگیز در دنیای پارک ژوراسیک اشاره می‌کند.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) پس از تعطیلی چند ماهه به علت همه‌گیری ویروس کرونا از سر گرفته شده و اخیرا سم نیل، بازیگر نقش دکتر آلن گرانت از حضورش در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) خبر داده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تنها دو روز پس از بازگشت به این فیلم، نیل تصویری را منتشر کرده که به یک مورد خاطره‌انگیز اشاره دارد. سم نیل اخیرا تصویری را در توییتر شخصی خود منتشر کرده که در این تصویر شاهد کلاه معروف شخصیت دکتر آلن گرانت هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کلاه دکتر آلن گرانت در پشت صحنه فیلم Jurassic World: Dominion

نیل در این توییت تنها به جمله «سلام دوست قدیمی» بسنده کرد و این تصویر به این موضوع اشاره دارد که قرار است این شخصیت را دوباره با این کلاه معروف و بسیار خاطره‌انگیز در فیلم Jurassic World: Dominion ببینیم. سم نیل پیش از این در فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک)، محصول سال ۱۹۹۳ برای اولین‌بار نقش دکتر آلن گرانت را بازی کرده بود و سپس شاهد بازگشت وی در فیلم Jurassic Park III (پارک ژوراسیک ۳) بودیم که این فیلم در سال ۲۰۰۱ روی پرده‌های سینما رفت. 

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، ایزابلا سرمون، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز، کمپبل اسکات و مامودو اتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.مانند قسمت اول، کالین ترورو وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Jurassic World را بر عهده دارد.

فیلم Jurassic World: Dominion قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده