نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

لایوهای استندآپ ریوندی، توسط استارت آپ پزشکت به صورت رایگان اجرا می‌شود

اپلیکیشن پزشکت در راستای مسئولیت اجتماعی و رسالت خود، اجرای زنده استندآپ حسن ریوندی را در دو شب متفاوت اجرا می‌کند.

از زمان شیوع کرونا با توجه با الزام رعایت عدم تردد ضروری و فاصله گذاری، مسئولیت اجتماعی پزشکت دو چندان شده و اقداماتی نظیر لحاظ کردن مشاوره های پزشکی و روانشناسی رایگان در برهه حساس به‌ویژه عید نوروز و پس از آن کرد، باتوجه‌به فرسودگی اجتماعی از طولانی شدن همه گیری و شیوع موج دوم و سنگین کرونا، ما در پزشکت بر آن شدیم که برای سلامت روان مردم ایران اقدامی جدید در روزهای پایانی هفته های باقی مانده تا قبل از ماه های محرم و صفر انجام دهیم.

این کار موجب نشاط حداکثری برای عموم مردم شده و همچنین فرهنگ سازی در استفاده از خدمات آنلاین را به آحاد جامعه آموزش و ترویج می‌دهد.

اپلیکیشن پزشکت بزرگ‌ترین جامعه آنلاین پزشک و بیمار حوزه پزشکی و سلامت جامعه و پیشرو در عرصه سلامت الکترونیک در ایران است که از آغاز فعالیت به‌دنبال خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مرتبط به سلامت جسم و روان تمامی مردم ایران از اقصی نقاط کشور بوده‌ایم و باتوجه‌به این مهم، علاوه بر در نظر گرفتن تعرفه‌های بسیار مناسب، اقدام به اشتراک محتوای رایگان قابل اطمینان که توسط پزشکان و مشاوران اپلیکیشن پزشکت، در اولین و تنها جامعه پزشکی (مانند شبکه اجتماعی اینستاگرام) در بستر اپلیکیشن خود کرده است.

به‌علاوه به‌تازگی امکان پرسش و پاسخ کاملا رایگان نیز در نسخه جدید اپلیکیشن خود را ایجاد شده که کاربر سؤال خود را با دسته‌بندی تخصصی مربوطه مطرح کرده و پزشک یا پزشکان به آن پاسخ داده و قابل رویت برای تمام کاربران است.

اپلیکیشن پزشکت در راستای مسئولیت اجتماعی و رسالت خود و باتوجه‌به لغو مجدد کنسرت ها و موج جدید کرونا، برای هم میهنان عزیزمان که این روزها درگیر اضطراب ناشی از اوج گیری مجدد کرونا هستند و برنامه‌های سرگرم‌کننده زیادی هم پیدا نمی‌کنند، تماشای اجرای زنده استندآپ حسن ریوندی را کمک خوبی برای افزایش روحیه و نشاط جامعه دانسته و اقدام به برگزاری و پخش زنده این مراسم در دو شب متفاوت می‌کند.

برنامه زنده حسن ریوندی برنامه پزشکت

برنامه اول در تاریخ پنجشنبه 16 مرداد به مناسبت عید غدیر خم ساعت 22 در پیج اینستاگرام پزشکت و برنامه دوم در تاریخ چهارشنبه 29 مرداد ساعت 22 به مناسبت روز پزشک که 1 شهریور ماه است، انجام می‌شود.

برای مشاهده برنامه ها به‌صورت زنده پیج اینستاگرام پزشکت را دنبال کنید.

پیج اینستاگرام پزشکت

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده