// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تریلر جدید بازی Project CARS 3 بخش Career این بازی را معرفی می‌کند

تریلر بازی Project CARS 3 گیم‌پلی کلاسیک را به همراه حالت Career این بازی شبیه ساز مسابقه‌ای را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد.

 استودیوی Slightly Mad حدود چهار سال پیش با هدف ساخت یک شبیه‌ساز ریسینگ، اولین بازی از سری Project Cars را روانه بازار کرد و پس از آن بازی Project CARS 2 نیز در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد و توانست نمرات خوبی را به خودش اختصاص دهد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که حدود دو سال پیش ساخت نسخه سوم این مجموعه تحت عنوان Project Cars 3 به‌صورت رسمی تایید شد و این بازی در تابستان امسال عرضه خواهد شد.

امروز استودیوی Slightly Mad با انتشار تریلری، ما را با محیط بازی و همچنین سیستم ارتقا بازی آشنا می‌کند که در ادامه شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید. به نظر می‌رسد که این استودیو پایه و اساس محكمی را برای بازی Project CARS 3 توسعه داده است. پس از انتشار نسخه‌ی اول این سری، این استودیو به سرعت به یکی از توسعه‌دهندگان برتر برای بازی‌های ریسینگ تبدیل شده است. CARS 3 پایه و اساس گیم‌پلی فوق‌العاده این سری بازی را با حالت شغلی کاملاً بازسازی شده ترکیب کرده است تا یک تجربه عالی دیگر را به طرفداران ارائه دهد.

همچنین جالب است بدانید که این اولین بازی‌ای است که استودیو Slightly Mad پس از اینکه سال گذشته توسط استودیو کدمسترز (Codemasters) خریداری شد، منتشر می‌کند. اگرچه بازی Fast and Furious Crossroads پایان این هفته منتشر می‌شود، اما بااین‌حال بازی CARS 3 نمایش اصلی این استودیو است.

طبق اطلاعات منتشر شده بازی Project Cars 3 قرار است در تاریخ هفت شهریور برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی عرضه شود و مشخص نیست که این استودیو برنامه‌ای بری انتشار این بازی برای کنسول‌ها نسل نهمی پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس نیز دارد یا خیر.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده