نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

بخش چندنفره‌ بازی Demon’s Souls با استفاده از شبیه‌ساز احیا شد

طرفداران بازی Demon’s Souls حالا می‌توانند با شبیه‌ساز RPCS3 پلی استیشن 3، بخش چندنفره‌ی این بازی را مجددا تجربه کنند.

تجربه‌ی بخش آنلاین بازی Demon’s Souls حالا روی شبیه‌ساز کنسول پلی ‌استیشن 3 میسر شده است. این شبیه‌ساز که RPCS3 نام دارد، توانسته بخشی را طراحی کند که در آن شبکه‌ی PSN نیز شبیه‌سازی می‌شود که RPCN نام دارد و در نتیجه طرفداران بازی‌هایی چون Demon’s Souls که مدت‌ها است از بخش آنلاین بی‌بهره‌اند حالا مجددا می‌توانند این بخش را تجربه کنند.

یکی از کاربران ساب‌ردیت مربوط‌به بازی Demon’s Souls خبر داد که اکنون می‌شود با استفاده از این امولاتور، اتصال بازی به سرورهای PSN را متوقف کرد و به‌جای آن، یک سرور خصوصی را در اختیار آن قرار داد؛ در نتیجه کسانی که به این سرور متصل شده‌اند می‌توانند درکنار یکدیگر بخش آنلاین دیمنز سولز را تجربه کنند. البته این روش فقط مختص بازی Demon’s Souls نیست و می‌توان آن را برای بسیاری از بازی‌های دیگر نیز توسعه داد اما تاکنون فقط دیمنز سولز و بازی Bomberman Ultra از این قابلیت بهره‌مند هستند. برای اینکه بتوانید دیمنز سولز را به‌صورت آنلاین و با شبیه‌ساز بازی کنید، نیاز است برخی تنظیمات را به‌صورت دستی انجام دهید. شما می‌توانید ازطریق این لینک جزئیات مربوطه را در ردیت مشاهده کنید. همچنین ویدیویی هم در این زمینه ساخته شده که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

توسعه‌ی این سیستم خبر بسیار خوبی برای طرفداران بازی‌هایی است که پشتیبانی بخش آنلاین آن‌ها دیگر در PSN وجود ندارد. حالا کسانی که بازی Demon’s Souls را روی پلی ‌استیشن 3 در اختیار دارند هم می‌توانند به‌لطف تلاش‌های تیم ArchStones روی کنسول خودشان بخش آنلاین این بازی را تجربه کنند.

البته در ماه ژوئیه مشخص شد که بازی دیمنز سولز که خاستگاه اولیه‌ی سری بازی‌های سولز محسوب می‌شود، قرار است یک نسخه‌ی ریمیک دریافت کند؛ ریمیکی که توسط استودیو بلو پوینت گیمز (BluePoint Games) ساخته می‌شود و قرار است به ویژگی‌های سخت بازی اصلی وفادار باشد. این بازی قرار است به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی ‌استیشن 5 عرضه شود و نمایش‌هایی نیز که تاکنون از آن منتشر شده طرفداران را به هیجان آورده است. شکی نیست که در نسخه‌ی ریمیک طرفداران می‌توانند تجربه‌ی بی‌نقصی از بخش چندنفره‌ی بازی Demon’s Souls داشته باشند اما تا زمانی که این بازی عرضه شود می‌توانید سرتان را با شبیه‌ساز RPCS3 گرم کنید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی دیمنز سولز و نسخه‌ی ریمیک آن چیست؟ آیا بخش چند نفره‌ی این بازی را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده