نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

راک ‌استار ۵ درصد از درآمد خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌های خود را به امور خیریه اختصاص می‌دهد

شرکت راک‌استار گیمز ۵ درصد از درآمد حاصل از خریدهای درون برنامه‌ای بازیکنان در GTA Online و Red Dead Online را در طول ماه‌های آوریل و می به چند مؤسسه خیریه در اقصی نقاط جهان برای کمک به افرادی که از بحران شیوع کرونا آسیب دیدند، اهدا کرده است.

این خبر که ازطریق اکانت رسمی راک‌استار گیمز در توییتر منتشر شده، با ارائه‌ی بیانیه‌ای، به گزارش فعالیت‌های اخیر شرکت در زمینه امور خیرخواهانه می‌پردازد. شما می‌توانید در ادامه متن این بیانیه را مشاهده کنید:

«جامعه‌ی مخاطبان راک‌ستار گیمز، یک مجموعه‌ی بی‌نظیر است. اخیراً افتخار این را داشتیم که ۵ درصد از کل عواید حاصل از خریدهای درون برنامه‌ای GTA Online و Red Dead Online در ماه‌های آوریل و می را برای کمک به افرادی که به هر نحوی از بحران شیوع کرونا آسیب دیده بودند، اختصاص دهیم. و به‌لطف همکاری شما، موفق شدیم تا مقادیر قابل توجهی از کمک‌های نقدی را به‌دست فعالان اقدامات خیرخواهانه در سرتاسر جهان اهدا کنیم.»

«این بسیار خوشحال‌کننده است که می‌بینیم چطور می‌توان تنها با تجربه بازی‌ها درکنار هم، به انجام چنین کار ارزشمندی کمک کرد. حقیقتاً نمی‌توان از حمایت‌های شما به‌صورت شایسته قدردانی کرد.»

«شما می‌توانید با مراجعه به لینک وبسایت Rockstar Newswire ضمن مشاهده تک تک سازمان‌ها و مراکزی که در این اقدام خیرخواهانه شرکت داشتند، در صورت تمایل همکاری بیشتری با آن‌ها داشته باشید.»

«بار دیگر جا دارد از صمیم قلب از کسانی که در این امر همکاری کردند تشکر کرده و برای شما آرزوی سلامتی داشته باشیم. از قوانین و مقررات محلی پیروی کنید و به مراقبت از یکدیگر ادامه دهید.»

GTA Online و Red Dead Online از راک استار گیمز

در سایر اخبار مرتبط داشتیم که راک‌استار اخیراً و بعد از مدت‌ها آپدیت جدیدی را برای Red Dead Online منتشر کرده که The Naturalist نام دارد. این محتوای به‌روزرسانی، تمرکز ویژه‌ای بر حیات وحش بازی Red Dead Redemption 2 داشته و هفت حیوان افسانه‌ای (Legendary Animals) جدید به بازی اضافه می‌کند.

دراین‌میان، GTA Online خود را برای دریافت یک آپدیت بزرگ در اواخر تابستان آماده می‌کند. ظاهراً محتوای این به‌روزرسانی، یک منطقه کاملاً جدید را به نقشه بازی اضافه می‌کند.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده