نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

Take-Two: بازی‌های قدیمی بیشتری برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر می‌شوند

اشتراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت Take-Two، در جلسه مالی اخیر خود اعلام کرد در آینده بازی‌های قدیمی بیشتری از این شرکت برای دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس روانه بازار می‌شوند.

لحظات پایانی عمر کنسول‌های نسل هشتم به‌سرعت درحال سپری شدن است و به‌زودی و کمتر از چهار ماه دیگر شاهد عرضه رسمی پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس خواهیم بود. سونی و مایکروسافت سعی دارند با ارایه خدمات و قابلیت‌های بیشتر، بازی‌‌های پرطرفدارتر و محبوب‌تر و همچنین احتمالا برچسب قیمت رقابتی‌تر، پیروز جنگ نسل نهم کنسول‌های خانگی به‌حساب آیند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که اولین نمایش و افتتاحیه رویداد سونی جهت معرفی بازی‌های پلی‌ استیشن 5 مربوط‌به بازی Grand Theft Auto V بود که قرار است برای دارندگان این کنسول در دسترس قرار گیرد؛ اثر تمام‌نشدنی که استودیوی راک استار (Rockstar Games) از سال ۲۰۱۳ همواره از آن حمایت و پشتیبانی کرده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، اشتراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت Take-Two، در جلسه مالی اخیر خود در پاسخ به پرسشی درخصوص پورت شدن بازی GTA 5 برای کنسول‌های نسل نهم، به‌صراحت اعلام کرد که در آینده احتمالا بازی‌های قدیمی بیشتری راهی این دو کنسول خواهند شد.

«درخصوص پرسش و ابهام شما نسبت به احتمال عرضه سایر بازی‌های قدیمی برای پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس، باید اعلام کنم با وجود اینکه این موضوع کاملا به استودیوها بستگی دارد، اما مطمئن هستم که در آینده شاهد بازی‌های بیشتری خواهیم بود.»

شرکت هولدینگ تیک – تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) در سال ۱۹۹۳ در شهر نیویورک امریکا توسط شخصی به‌نام رایان برانت تأسیس شد؛ شرکتی که به‌مرور زمان چندین استودیوی بزرگ و مطرح بازی‌سازی ازجمله 2K و راک استار گیمز  را تصاحب کرد.

حال باید منتظر ماند و دید شرکت مادر Take-Two در این زمینه چه سیاستی در پیش گرفته و چه دستوری به استودیوهای زیرمجموعه خود داده است؟ شما بیشتر دوست دارید کدام یک از بازی‌های این شرکت دوباره برای نسل آینده عرضه شوند؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده