// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

تریلر جدید Rainbow Six Siege حالت محدود Mute Protocol را نشان می‌دهد

یوبیسافت با انتشار یک تریلر حالت محدود زمانی Mute Protocol را برای بازی Rainbow Six Siege معرفی و از امروز تا تاریخ ۲۷ مرداد ماه در دسترس قرار دارد.

مدتی پیش بود که اولین حالت زمانی محدود فصل دوم از سال پنجم بازی Rainbow Six Siege در دسترس کاربران قرار گرفته‌ بود و مدتی پیش هم شایعات و اخبار کوتاهی از دومین حالت زمانی محدود این بازی در فضای مجازی به‌گوش می‌رسید. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر رینبو سیکس سیج، با انتشار یک تریلر حالت زمانی Mute Protocol را معرفی کرد. حالت Mute Protocol حال‌وهوای علمی تخیلی دارد و بازیکنان را در نسخه فضایی و متفاوت نقشه Tower قرار می‌دهد. همچنین اپراتورهای بازی هم از نظر ظاهر تغییر کرده و به کاراکترهای سایبرنتیک با مهارت‌های جدیدی تبدیل شده‌اند. 

فلسفه کلی حالت Mute Protocol این است که یک نفر به Mute تبدیل می‌شود و به همراه تیم خود، برای انجام مقاصد شیطانی‌اش هدایت Tower را برعهده می‌گیرد. ازاین‌رو تیم تهاجمی (Attackers) وظیفه دارند تا جلوی Mute و تیم او را بگیرند و Tower را آزاد کنند. این در حالی است که تیم تدافعی (Defenders) باید مانع از انجام این کار شود. جدا از تغییر ظاهر اپراتورها، نقشه Tower و اضافه شدن یک سری مهارت جدید، بازیکنان از پهپادها می‌توانند برای انتقال خود به نقاط مختلف نقشه استفاده کنند. 

به‌عبارتی اگر جزو تیم تهاجمی هستید، با پهپاد خود می‌توانید به نقاط مختلف نقل مکان کنید، اما اگر در تیم تدافعی بازی قرار دارید، به‌واسطه‌ی دوربین‌های امنیتی قادر به انجام این کار خواهید بود. حالت محدود زمانی Mute Protocol از امروز ۱۴ مرداد ماه (چهار اوت) تا تاریخ ۲۷ مرداد ماه (۱۷ اوت) در دسترس کاربران Rainbow Six Siege قرار دارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از Mute Protocol را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده