// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۰

تریلر فصل ۵ بازی Call of Duty: Modern Warfare پخش شد

اکتیویژن با پخش یک تریلر جدید به گیمرها نشان داد که در فصل جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare باید منتظر دریافت چه محتویاتی باشند؛ محتواهایی که برخی از آن‌ها به گیم‌پلی بخش Warzone تعلق دارند.

جدیدترین اخبار بازی نشان می‌دهند که اکتیویژن می‌خواهد در فصل پنجم، نقشه‌های جدیدی را به بخش‌های مختلف دو بازی Call of Duty: Modern Warfare و «وارزون» بیاورد. تریلر جدید هم نشان می‌دهد که دو نقشه‌ی Suldal Harbor و Petrov Oil Rig برای بخش ۶ در مقابل ۶ نفر عرضه می‌شوند و نقشه‌ی «فرودگاه بین‌المللی شهر خیالی وردانسک» هم به بخش Ground War می‌آید. در آخر هم نقشه‌ی Livestock را داریم که به بخش Gunfight می‌رسد.

بازی Call of Duty Warzone هم‌اکنون مشغول پذیرش تغییرات گسترده‌ای شده است. حالا دیگر مدام یک قطار در طول و عرض نقشه جابه‌جا می‌شود و بازیکنان هم می‌توانند به‌جای کمپ کردن صرف در محوطه‌ی بالایی استادیوم، داخل آن به نبرد با یکدیگر بپردازند. همچنین احتمالا وسایل نقلیه هم به‌زودی به یک بازیکن اجازه‌ی قرار گرفتن در پشت سلاح متحرک را می‌دهند؛ موردی که می‌تواند با پیاده‌سازی درست، جان تازه‌ای به کل گیم‌پلی «وارزون» ببخشد.

دانلود تریلر جدید از آپارات

آپدیت جدید بازی حدودا تا ۲۴ ساعت دیگر در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. همچنین اگر به تجربه‌ی نسخه‌ی ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، محصول سال ۲۰۰۹ میلادی علاقه دارید، از یاد نبرید که به‌زودی می‌توانید به رایگان آن را با اشتراک پلی استیشن پلاس برای پلی استیشن 4 سونی دریافت کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده