// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

سریال The Office در سال ۲۰۲۱ با اپیزودهای طولانی‌تر از شبکه پیکاک پخش می‌شود

شبکه Peacock که به شرکت NBCUniversal تعلق دارد، اکنون حق پخش اختصاصی سریال آمریکایی «آفیس» را کسب کرده است و در سال ۲۰۲۱ میلادی همه‌ی فصول آن را با سکانس‌های اضافه و دیده‌نشده تحویل طرفدارها می‌دهد.

برای افرادی که با سریال The Office US زندگی کرده‌اند و مایکل اسکات، جیم، پم و دیگران را برخی از بهترین کاراکترهای تاریخ تلویزیون می‌دانند، پخش «آفیس» با محتواهای پخش‌نشده تا به امروز و اپیزودهایی طولانی‌تر شدیدا خوشحال‌کننده است. اثر گرگ دنیلز که سیت‌کامی جریان‌یافته در یک محیط کاری/اداری ساده است، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های قرن ۲۱ به حساب می‌آید و با الهام از The Office UK یعنی مینی‌سریال عالی ریکی جرویز و استیون مرچنت، ۹ فصل تماشاگرها را سرگرم کرد. نتفلیکس هم با اینکه چند سال از پخش «آفیس» و سودآوری با آن لذت برد، حالا حق پخش آنلاین این سریال را هم باید مثل «فرندز» تقدیم شبکه‌ای دیگر کند.

اما ان بی سی و یونیورسال که سازندگان اصلی سریال The Office محسوب می‌شوند، می‌خواهند حداکثر بهره‌ی ممکن را از آن ببرند و به‌جای ارائه‌ی همان محتوایی که نتفلیکس تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی در اختیار دارد، یک «آفیس» مفصل‌تر و طولانی‌تر را با سکانس‌های حذف‌شده تقدیم مخاطبان کنند.

بدون شک شبکه پیکاک به‌عنوان یک پلتفرم اینترنتی/استریم‌محور نیاز فراوانی به سریال‌ها و فیلم‌های بزرگ دارد تا در نبرد بر سر تعداد مشترکین به رقبای بزرگ خود نزدیک‌تر شود. اما آن‌ها اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون برگ برنده‌ی مهمی را رو کرده‌اند. چون تعداد آدم‌هایی که می‌خواهند «نسخه‌ی کامل سریال The Office US» را ببینند، اصلا کم نیست. پس این شبکه که حتی نام آن هم به دلایل مشخص توسط بعضی افراد به تمسخر گرفته می‌شود، احتمالا امید زیادی به «آفیس» با نقش‌آفرینی خارق‌العاده‌ی استیو کارل دارد.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده