نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۴

اولین تریلر سریال The Haunting of Bly Manor منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تریلر سریال The Haunting of Bly Manor را منتشر کرد که در پایان تریلر زمان انتشار این سریال ترسناک نیز مشخص و اعلام شد.

هفته گذشته بود که اولین تصاویر و پوستر رسمی سریال The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی عمارت بلای) که درواقع فصل دوم سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ی هیل) است، منتشر شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم این سریال ترسناک منتشر شده است. شبکه نتفلیکس امروز اولین سریال The Haunting of Bly Manor را منتشر کرد که در طول این تریلر شاهد فضا و بخشی از اتفاقات آن هستیم که ظاهرا می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به آثار ترسناک در آستانه هالووین امسال باشد. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که سریال The Haunting of Bly Manor در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) از نتفلیکس منتشر خواهد شد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات سریال The Haunting of Bly Manor در انگلستان سال ۱۹۸۰ و در عمارت بلای جریان دارد. پس از یک مرگ دلخراش و غم‌انگیز، هنری وینگریو یک پرستار بچه جوان آمریکایی را استخدام می‌کند تا از خواهرزاده و برادرزاده یتیم خود که در عمارت بلای با چند نفر دیگر حضور دارند، مراقبت کند. اما همه چیز آنطور که به‌نظر می‌رسد، نیست و رازهای تاریکی از عشق و از دست دادن در عمارت بلای دفن شده که در انتظار کشف شدن هستند. در عمارت بلای مردن به معنای از بین رفتن نیست.

ویکتوریا پدرتی و الیور جکسون-کوهن، هنری توماس، کاترین پارکر، تنیا میلر، راحول کولی، کیت سیگل، بنجامین ایوان اینزورث، املی اسمیت و املی ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Haunting of Bly Manor حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایک فلنگن که وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه و حتی کارگردانی سریال The Haunting of Hill House را بر عهده داشته، برای ساخت سریال The Haunting of Bly Manor نیز بازگشته است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده