نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

آموزش عود مبتدی، متوسطه و پیشرفته با علی پژوهشگر

موسیقی اصیل ایرانی با ژانر های متنوع و بی رقیب، به‌راحتی توانسته جای خود را در زندگی امروزی ایرانیان باز کند و به آوایی دلنشین در خلوت تمام دوستداران موسیقی تبدیل شود.

تا جاییکه امروزه تقاضا برای یادگیری این موسیقی بسیار بیشتر از گذشته است. خنیاگر از مراکز آموزشی آنلاین موسیقی است که فارغ از محدودیت ها و بن بست ها، فضایی شگفت فراهم کرده است تا تمامی افراد بتوانند در جوار برترین اساتید اصولی بیاموزند و همچون هنرمندانی چیره دست بر تن زخمی خیال آوایی دلنشین بنوازند.

آموزش اصولی موسیقی چگونه ممکن است؟

موسیقی اصیل ایرانی با آوا های شگفت از لذت بخش ترین هنر ها عنوان می‌شود که توانسته همنشین همیشگی بسیاری افراد شود. با وجود مشغله ها و مشکلات بسیار، ساعتی را اختصاص دادن به شنیدن، یادگیری و نواختن موسیقی، می‌تواند ذهن ما را روشن تر، و روانمان را رهاتر سازد. افزایش تمرکز، بهبود حافظه، کاهش استرس و عملکرد بهتر اجتماعی تنها بخشی از دستاورد های یادگیری درست این هنر ناب هستند. البته برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه و داشتن ساعات آموزشی دلپذیر، لازم است که در جوار اساتید بنام، الفبای موسیقی را آموخته و در این مسیر زیبا به درستی گام بردارید. .

خنیاگر را می‌توان از مراکز معتبر آموزشی آنلاین دانست که با گرد آوردن اساتید بنام سعی کرده است تمامی افرادی که عشق به آموختن دارند را جسارت نوازندگی بخشد.

پختگی و تسلط اساتید بر فضای سازها کمک می‌کند تمامی هنرجویان بجای سرخوردگی و بی انگیزگی، تلاشی دو چندان برای یادگیری داشته باشند. آموزش مبتدی تا حرفه‌ای هدفی است که این آکادمی به‌دنبال دستیابی به آن است.

برای یادگیری موسیقی سبک حضوری بهتر است یا روش آنلاین؟

علاقه عمیقی که انسان به هنر به‌ویژه موسیقی دارد سبب شده سبک های آموزشی بسیاری متداول شوند. تمامی افراد متناسب با شرایط زندگی می‌توانند علاوه‌بر کلاس های حضوری آموزشگاه ها یا ازطریق تدریس خصوصی بیاموزند و حتی آموزشات را ازطریق اینترنت دنبال کنند.

آموزش حضوری فارغ از مزایای بیشماری که برای هنرجو به همراه دارد اما آنچنان بی نقص و کامل نیست. اگر فرد نتواند با تدریس استاد ارتباط برقرار کند آهسته آهسته از ادامه ی مسیر دلسرد می‌شود و هیچ‌گونه دستاوردی حاصل نمی‌شود.

زمانی می‌توان در این روز های بحرانی و پر استرس از آموزش لذت برد که چالش‌ها و موانع به حداقل برسند. آموزش آنلاین کمک کرده است افراد بجای دنبال کردن آموزشات بی کیفیت در این آشفته بازار موسیقی، بتوانند درکنار اساتید برجسته بازدهی بالایی را شاهد باشند.

آموزش آنلاین و یادگیری با سبک حضوری هر یک طرفداران بی شمار خود را دارند. اگر شما نیز علاقمندید مقایسه بهتری نسبت به رویکردهای آموزشی داشته باشید ادامه متن را از دست ندهید.

● استفاده از آموزش استاندارد

هدف اغلب هنرجویان برای قدم گذاشتن در دنیای بی انتهای خوانندگی و آهنگسازی کسب مهارت است تا علاوه‌بر رونمایی از یک فعالیت ارزشمند بتوانند لذت عمیقی را درک کنند. یادگیری در آموزشگاه اگرچه کمک می‌کند به‌صورت مستقیم به نکات و مفاهیم اولیه مسلط شد اما نباید فراموش کرد استرس یا خجالت ممکن است در بازدهی تاثیر منفی بگذارد اما از آن جهت سبک آنلاین را استاندارد عنوان می‌کنند که فرد می‌تواند جلسات آموزشی را تماشا کند و با مرور چندین باره به تسلط بالایی نیز دست یابد.

● بهره مندی از تجربه اساتید بنام

موسیقی ایران را می‌توان مهد پرورش استعداد دانست که هنرمندان بسیاری را تربیت و به دنیا معرفی کرده است، تجربه آموزی نزد این اساتید آرزوی تمامی افراد است. متاسفانه شرایط فراهم نیست تا همه بتوانند از حضور این اساتید بهره ببرند، اما با اینترنت و سبک آموزشی آنلاین علاوه‌بر بهره مندی از آموزشات قدرتمند و کسب مهارت می‌توان از مفاخر این مرز و بوم نیز حمایت کرد.

● انعطاف بالای برنامه آموزشی متناسب با شرایط زندگی

شرایط خاص اقتصادی و اجتماعی تنها در کوچک کردن سفره زندگی مردم تاثیر گذار نبوده است بلکه سبب شده افراد همواره در تکاپو باشند و فرصتی برای پیگیری علایق به‌ویژه آموزش موسیقی نداشته باشند.

اما سبک آنلاین با تحول عظیمی که فراهم کرده است تمامی افراد را وا می‌دارد گامی موثر برای شکوفایی ذوق و توانمندی بردارند و شاهد شکوفایی استعداد خود باشند. علاوه‌بر آن که آموختن به‌شدت راحت می‌شود، افراد از پیر و جوان به اعتماد به نفسی دست می‌یابند که در آموختن الفبای اولیه تا پیمودن تکنیک های حرفه‌ای موفق ظاهر شوند.

● عبور از محدودیت های جغرافیایی و فیزیکی

عظمت و شکوه بالای موسیقی ایرانی سبب شده تمامی افراد مایل باشند استعداد های نهفته موسیقیایی خود را شکوفا کنند و با شکستن مرز های درونی آثار فاخری را بنوازند اما محدودیت های فیزیکی و جغرافیایی سبب شده نه‌تنها آموختن با چالش عظیمی روبه‌رو شود بلکه افراد اسیر آموزشات کسل کننده شوند و یادگیری در جوار اساتید بنام را فقط در حد یک رویا بدانند اما با آموزش آنلاین می‌توان مهره های شطرنج را اصولی چید و از معجزه یادگیری نوین بهره‌مند شد.

● مدیریت هزینه ها

انواع مشکلات و شرایط خاص زندگی سبب شده افراد نتوانند قدم در مسیر یادگیری موسیقی بگذارند، اما با آموزش آنلاین علاوه‌بر دستیابی به مزایای بیشمار می‌توان شاهد کاهش محسوس هزینه ها نیز بود، همچنین که تجربه آموزی از پیشکسوتان هنر میسر می‌شود.

موسیقی همان هنر بی تکراری است که اگرچه صرف هزینه برای آن بیشتر به سرمایه‌گذاری شباهت دارد اما می‌توان با آموزش آنلاین با هزینه کمتر نیز تبدیل به نوازنده ای سرشناس شد.

خنیاگر کیست و چه می‌کند؟

خنیاگر از بهترین مراکز آموزشی آنلاین موسیقی است که شرایطی فراهم کرده است تا تمامی افراد علاوه‌بر آشنایی و تسلط بر مفاهیم بتوانند انس و الفتی ویژه با ساز خود داشته باشند و آثاری هنرمندانه بنوازند.

دشواری ها و شدائد آموزش حضوری با تهیه محتوا های ارزشمند این آکادمی به‌شدت کمرنگ می‌شود. همراهی اساتید با تجربه که رزومه و تجربه درخشانی دارند می‌تواند کمک کند تمامی افراد فارغ از هر سطحی از استعداد به درستی تعلیم یابند و شخصیت منحصر‌به‌فرد هنری نیز کسب کنند. در ادامه به خصوصیات منحصر‌به‌فرد این مرکز آموزشی اشاره می‌شود تا درک بهتری به‌دست آورید.

● رعایت چارچوب های استاندارد آموزشی

فارغ از نقش مهمی که اساتید در کسب مهارت هنرجویان دارند، رعایت اصول استاندارد آموزشی می‌تواند همان چراغ راهی باشد تا قدم گذاشتن در این وادی بی انتها ممکن شود. دست اندرکاران این آکادمی نیز تمامی اصول را در سطح استاندارد های جهانی رعایت کرده‌اند تا آموزش متناسب با ذائقه هنردوست ایرانیان فراهم باشد.

● همراهی اساتید شاخص موسیقی ایران

موسیقی اصیل ایرانی با داشتن پیشکسوتان بیشمار که همچون مروارید در صدف می درخشند در دنیا مطرح است. تمامی افراد مایلند با کسب تجربه از محضر این مفاخر به پختگی و تسلط بالایی دست یابند. خوشبختانه کلیه محتوا های آموزشی خنیاگر نیز با همراهی اساتیدی تهیه و تولید شده است که کارنامه پر بار آن‌ها می‌تواند کیفیت آموزشات را تایید کند.

● اساتید خنیاگر

  • آموزش ساز دف همگام با استاد مسعود حبیبی
  • آموزش ساز سنتور همگام با استاد سعید ثابت
  • آموزش هارمونی همگام با استاد نادر مشایخی
  • آموزش ساز عود (بربط) همگام با استاد علی پژوهشگر
  • آموزش ساز ویولن همگام با استاد علی (همایون) رحیمیان
  • آموزش ساز پیانو همگام با استاد سام اصفهانی
  • آموزش تئوری موسیقی همگام با دکتر امیر حسین رمضانی
  • آموزش ساز گیتار همگام با استاد کیوان میرهادی
  • آموزش متد میوزماسل همگام با استاد محمد مهدی بابایی
  • آموزش ساز تار همگام با استاد آزاد میرزاپور
  • آموزش ساز سه تار همگام با استاد طینوش بهرامی
  • آموزش ساز نی همگام با استاد شاهو عندلیبی
  • آموزش ساز هارمونیکا (سازدهنی) همگام با استاد منصور پاک نژاد
  • حضور تیم پشتیبانی قدرتمند، ارائه ضمانت برگشت وجه و بسته های آموزشی بروز

از دیگر مزایایی که هنرجویان با تهیه محتوای آموزشی برخوردار می‌شوند گروه پشتیبانی توانمند برای پاسخگویی به چالشهای آموزشی است علاوه‌بر اینکه اساتید نیز با پاسخگویی سریع کمک می‌کنند تا افراد بتوانند بدون کمترین چالش تبدیل به شاعر ساز دست خود گردند.

در صورتی که کیفیت آموزشات متناسب با انتظار هنرجو نباشد می‌تواند از ضمانت برگشت وجه استفاده کند البته که ارائه بسته های آموزشی بروز کمک می‌کند پیشرفت به‌راحتی میسر شود. 

آموزش مقدماتی عود علی پژوهشگر

آموزش تصویری عود مقدماتی

علی پژوهشگر

استاد علی پژوهشگر فضای آموزشی شگرفی را فراهم کرده‌اند تا با استایل خاص آموزشی کمک کنند تمامی افراد بتوانند در یادگیری عود (بربط) موفق شوند. جلسات آموزشی ایشان سرشار از ایده‌ها و تکنیک های خاص است که سبب شده بسیار غنی شود.

از نقاط قوت این مجموعه آموزشی می‌توان به تدریس متناسب با شیوه عود ایرانی اشاره کرد که قطعات استاد منصور نریمان (پدر عود ایران)، روح الله خالقی، نصرالله زرین پنجه، مرتضی نی داوود، درویش خان، ابوالحسن صبا و حتی قطعات متنوع محلی ایرانی نیز گنجانده شده است. پشتکار و تمرین کمک می‌کند هر فردی فارغ از استعداد موسیقیایی بر تکنیک ها مسلط شود و آثار فاخری را نیز بنوازد.

آموزش تصویری عود متوسطه

علی پژوهشگر

هنرجویان پس از گذراندن دوره مقدماتی برای حرفه‌ای شدن می‌توانند همگام با تدریس استاد علی پژوهشگر در ۱۴ قسمت که محتوایی معادل ۳۰ هفته آموزش حضوری دارد با نکات و مفاهیم شاخصی آشنا شوند.

استاد نقشه راهی را ترسیم می‌کنند که هنرجو با کمترین چالش و سردرگمی بتواند اتد ها و قطعات شاخص از اساتید موسیقی مانند منصور نریمان، درویش خان، مرتضی نی داوود و حتی دستگاه‌ها و گوشه های مختلف را بیاموزد.

اگرچه سرعت یادگیری به تمرین و پشتکار هنرجو بستگی دارد اما پیگیری منظم جلسات کمک می‌کند هنرجو طی ۴ ماه بر کلیه آموزشات مسلط شد.

آموزش عود پیشرفته علی پژوهشگر

آموزش تصویری عود پیشرفته

علی پژوهشگر

عود از سازهای جذابی است که علاقمندان بسیاری دارد. استاد علی پژوهشگر با علم، دانش و تجربه فراوان خود مسیری ترسیم می‌کنند تا هنرجویان به پیشرفت بسیاری دست یابند.

شیوه خاص تدریس ایشان به هنرجو اعتماد به نفسی می‌دهد که در ۱۱ قسمت که محتوای آموزشی معادل ۴۰ هفته آموزش حضوری دارد، نه‌تنها با ۱۱ قطعه فاخر آشنا شود بلکه بتواند با تسلط بالایی نیز آن‌ها را اجرا کند.

● درباره مدرس

نام و آوازه علی پژوهشگر با نواختن هنرمندانه عود و آهنگ سازی فاخر گره خورده است علاوه‌بر اینکه ایشان مهارت بالایی در سازهای تنبک و پیانو نیز دارند.

شخصیت برجسته موسیقیایی استاد پژوهشگر را می‌توان با کسب تجربه از محضر اساتید بنامی همچون منصور نریمان، عباس پژوهشگر، فرهاد فخرالدینی، شریف لطفی، حسین علیزاده، کامبیز روشن روان، حسین دهلوی، مصطفی کمال پور، تراب و محمدرضا درویشی مرتبط دانست. ایشان همچنین توانسته اند مدرک کارشناسی موسیقی و کارشناسی ارشد نوازندگی را نیز کسب کنند.

● برخی از فعالیت‌های هنری

در سوابق کاری استاد پژوهشگر مدیریت گروه موسیقی نریمان به چشم می خورد علاوه‌بر اینکه سابقه همکاری با ارکستر ملی ایران را نیز دارند و در گروه های موسیقی مانند دالاهو، صبا، مستان، داوود آزاد و سیمرغ نقش آفرینی کرده‌اند.

همچنین با برگزاری کنسرت در کشور های مختلف مانند کانادا، آمریکا و اروپا توانسته اند نگاه بسیاری را به هنر خود جلب کنند‌.


 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده