// دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱

تریلر بازی Bright Memory: Infinite باس فایت سامورایی را نشان می‌دهد

تریلر جدیدی که از بازی Bright Memory: Infinite منتشر شده است، باس فایتی را نشان می‌دهد که در آن به مصاف یک سامورایی می‌روید که می‌تواند تلپورت کند.

بازی Bright Memory: Infinite برای مدتی مورد توجه علاقه‌مندان به سبک شوتر و هک ان اسلش قرار داشت. اما پس از معرفی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس، افراد بیشتری با این بازی آشنا شدند و توجه‌ افراد بیشتری را به خود جلب کرد. در تمامی تریلرهایی که از این بازی شوتر منتشر شده، سرعت و حرکات سرعتی حرف اول را می‌زنند. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی هم تریلر دیگری از بازی منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه شخصیت اصلی بازی با یک سامورایی هستیم که می‌تواند تلپورت کند.

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو که می‌توانید در بالا مشاهده کنید، شاهد حرکات آکروباتیک مانند راه رفتن روی دیوار، سُر خوردن و مواردی از این دست هستیم. همچنین بخش‌هایی از سیستم مبارزه تن‌به‌تن بازی هم به‌نمایش درمی‌آید که با رسیدن به باس فایت، به اوج خود می‌رسد. این تریلر در جریان رویداد Future Games Show منتشر شده است و در یک کلام می‌توان گفت که یک ویدیوی تاثیرگذار است که می‌تواند توجه علاقه‌مندان به این سبک را به خود جلب کند.

بازی Bright Memory: Infinite قرار است در تاریخی نامعلوم برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان عرضه شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده