// یکشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰

بسته الحاقی AWE بازی Control به Alan Wake 2 اشاره می‌کند

باتوجه‌به داستان بسته الحاقی AWE بازی Control، به‌نظر می‌رسد بازی Alan Wake 2 در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. 

در زمان معرفی و رونمایی کامل از بسته الحاقی AWE بازی Control مشخص شد که در این بسته الحاقی شاهد الن ویک خواهیم بود و داستان به گرفتار شدن او در Dark Palace مرتبط است. ازاین‌رو با عرضه بسته الحاقی AWE، اطلاعات بیشتری حول داستان و همچنین مأموریت جسی فیدن، قهرمان بازی Control، منتشر شده است.

ادامه متن حاوی اسپویل است

طبق جدیدترین اخبار بازی، مأموریت جسی فیدین در بسته الحاقی AWE به‌طور دقیق‌تر، به دکتر هارتمن، روانپزشکی که می‌خواست از قدرت الن ویک، توماس زین و اندرسون سو استفاده کند، مربوط می‌شود. در اینجا الن ویک با جسی تماس می‌گیرد تا در بخش جست‌وجو مشغول شناخت بیشتر دکتر هارتمن شود. دراینجا جسی متوجه می‌شود که دکتر هارتمن برای تحقیق روی پدیده‌های فراطبیعی با Federal Bureau of Control وارد همکاری شده است. 

این در حالی است که درادامه FDC متوجه کارهای جنایتکارانه او می‌شود و دکتر هارتمن را در Oldest House قرنطینه می‌کند. بااین‌حال مدتی بعد مشخص شد که او دیگر تهدیدی برای انجام کارهای جنایتکارانه نخواهد بود و آزاد می‌شود. در ادامه، دکتر هارتمن که نتوانسته بود عقده روحی خود را رها کند، به Cauldron Lake بر می‌گردد و به Dark Presence تبدیل می‌شود. ازاین‌رو دکتر هارتمن یک بار دیگر توسط سازمان FBC بازداشت و در بخش Bright Falls AWE نگه‌داری می‌شود. این در حالی است که هارتمن این بار به خاطر قدرت‌های خود موفق به کشتن تمامی اشخاصی می‌شود که در این بخش کار می‌کردند و بخش تحقیق و جست‌وجو این سازمان در قرنطینه کامل قرار می‌گیرد.

پس از شکست دادن دکتر هارتمن، لنگدان، شخصی که نظاره‌گر تمامی اتفاقات بوده است، با شما تماس می‌گیرد. اون متوجه یک اختار در مورد یک جهان تغییر یافته شده است که وقایع آن در Bright Falls رخ داده است. همچنین نکته جالب این است که وقایع آن به چند سال آینده مربوط می‌شود. همچنین آخرین پیام الن ویک هم مربوط‌به این مورد می‌شود که می‌خواهد داستانی را در مورد یک قهرمان بنویسد که می‌تواند او را از Dark Place نجات دهد؛ جایی‌که الن ویک پس از اتفاقات بازی Alan Wake در آن گرفتار شده است. همچنین مشخص می‌شود که این قهرمان جسی فیدن است. 

پایان متن اسپویل

پس از اینکه رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment)، سازنده Alan Wake، حق امتیاز این بازی را پس گرفت، کاربران بیش‌ازپیش خواهان ساخته شدن نسخه دوم شدند. باتوجه‌به اطلاعاتی که منتشر شده، احتمال می‌رود بازی جدید رمدی Alan Wake 2 باشد که وقایع آن در Bright Falls رخ می‌دهد و یک دنباله برای بازی Control به حساب می‌آید. همچنین به‌نظر می‌رسد جسی فیدن همچنان کاراکتر اصلی بازی باشد، اما این گفته بدین معنا نیست که نمی‌توانیم هدایت الن ویک را هم برعهده بگیریم. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع WCCFTECH
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده