نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۸

Forza Motorsport احتمالا از طریق قابلیت Smart Delivery برای ایکس باکس وان عرضه می‌شود

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد جدیدترین انحصاری ریسینگ مایکروسافت یعنی Forza Motorsport ازطریق قابلیت Smart Delivery برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود.

اگر از طرفداران بازی‌های سبک ریسینگ باشید، به احتمال زیاد نام محصول انحصاری مایکروسافت یعنی سری فورتزا (Forza) را شنیده‌اید. اثری که مایکروسافت با همکاری استودیوی ترن 10 (Turn 10 Studios) برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۵ به‌صورت انحصاری برای اکوسیستم ردموندی‌ها روانه بازار کردند. 

بازی Forza Motorsport را به‌جرات می‌توان گل سرسبد مایکروسافت و یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ موجود در بازار دانست. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که همانند انتظارها مایکروسافت در رویداد معرفی بازی‌های کنسول ایکس‌ باکس سری ایکس خود با نمایش تریلری از جدیدترین نسخه این مجموعه تحت نام Forza Motorsport رونمایی کرد. نکته جالب توجه این است که تیم سازنده سیاست شماره‌گذاری گذشته را کنار گذاشته و به‌جای Forza Motorsport 8 تنها به نام سری اکتفا کرده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به اطلاعات منتشر شده در ردیت، به‌نظر می‌رسد دارندگان کنسول نسل هشتمی ایکس‌ باکس وان نیز به‌لطف قابلیت Smart Delivery بتوانند دستپخت استودیوی ترن 10 را تجربه کنند. این خبر در حالی از طریق صفحه ردیت ایکس‌باکس سری ایکس منتشر شده که در نمایش بازی هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی از این ویژگی نشده بود. 

اگر با مفهوم Smart Delivery آشنایی ندارید، قابلیتی است که به خریداران کنسول نسل بعد مایکروسافت اجازه می‌دهد در صورت پشتیبانی بازی موردنظر از این ویژگی، با خریداری نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی به‌صورت رایگان به نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس آن‌ نیز دسترسی داشته باشند.

البته باید توجه داشته باشید که بسیاری تصور دارند پشتیبانی بازی Forza Motorsport از Smart Delivery شاید به سایر کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت ازجمله ایکس‌باکس لاکهارت (ایکس‌باکس سری اس) ارتباط داشته باشد. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده ترن 10 واکنشی به این خبر نشان می‌هد و آیا کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند همچون ایکس‌باکس سری ایکس بازی را تجربه کنند یا خیر؟ شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده