نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲

نام احتمالی سریال پیش درآمد Beauty and the Beast مشخص شد

به‌نظر می‌رسد که نام سریال پیش درآمد Beauty and the Beast که با محوریت شخصیت گاستون و لفو برای دیزنی پلاس در دست ساخت است، مشخص شده باشد.

اسفند گذشته بود که ساخت سریالی پیش درآمد براساس فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) تایید شد. تمرکز این سریال قرار است روی دو شخصیت گاستون با بازی لوک ایوانز و لفو با بازی جاش گد باشد. سریال Beauty and the Beast که در حال حاضر نام رسمی ندارد، قرار است در ۶ قسمت و در سبک موزیکال تولید و به‌صورت اختصاصی از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که نام احتمالی سریال دیو و دلبر مشخص شده باشد. آلن منکن، آهنگساز مجموعه دیو و دلبر، در مصاحبه با ورایتی تایید کرد که هنوز در حال کار روی دنباله فیلم Enchanted (افسوه‌زده) است.

آلن منکن در استودیو ضبط موسیقی

منکن در ادامه به سریال پیش درآمد Beauty and the Beast اشاره کرد که روی موسیقی این سریال لایو اکشن نیز کار می‌کند. او در این مصاحبه اشاره کرد که سریال The Little Town (شهر کوچک) نام دارد، اما در ادامه مشخص و تایید نکرد که این نام رسمی سریال خواهد بود یا تنها نام اولیه پروژه است. بااین‌حال، مشخصا این نام به آهنگ Belle، آهنگ افتتاحیه دیو و دلبر اشاره دارد. مدتی پیش بود که فیلم Beauty and the Beast از دیزنی پلاس منتشر شد و حالا پایان این هفته قرار است مستند ساخت این فیلم از Disney Plus منتشر شود.

علاوه‌بر بازی در نقش لفو، جاش گد وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال به‌همراه حضور به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی را بر عهده خواهد داشت و همچنین ادوارد کیتسیز و آدام هورویتس، سازندگان سریال Once Upon a Time (روزی روزگاری) به گد در ساخت سریال پیش درآمد دیو و دلبر کمک خواهند کرد. بااین‌حال، اکنون اطلاعات بیشتری از جمله بازیگران دیگر سریال، زمان انتشار یا خلاصه داستان آن در دسترس نیست. 

فیلم Beauty and the Beast در سال ۲۰۱۷ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱.۲۶۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند و دومین فیلم پر فروش سال ۲۰۱۷ لقب بگیرد. همچنین این فیلم لایو اکشن و موزیکال که یکی از موفق‌ترین بازسازی‌های لایو اکشن دیزنی از انیمیشن‌های کلاسیکش است، یکی از ۴۷ فیلم یک میلیاردی تاریخ سینمای جهان بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده