نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲

دومین دوره مسابقه استریمر برگزیده سال در آپارات گیم آغاز شد

آپارت گیم دومین دوره استریمر برگزیده سال را اخیرا آغاز کرده است که مطابق انتظار در آن برای نفرات برتر نیز جوایزی درنظر گرفته است.

بنابر اخبار مسابقات، مجموعه آپارات یا به‌طور دقیق‌تر بخش آپارات گیم اخیرا دومین دوره از مسابقه استریمر برتر سال ایران را آغاز کرده است. این مسابقه که از جمعه ۱۰ مرداد آغاز شده است تا ۲۱ شهریور ماه در جریان خواهد بود. طبق اعلام خود مجموعه آپارات، آن‌ها این رویداد را «در راستای اعتلای هرچه بیشتر استریم بازی در ایران» برگزار می‌کنند.

پوستر بنفش دوره دوم آپارات گیم

در تعیین بهترین استریمر سال، آپارات درنظر دارد از ترکیب مولفه‌های «مدت زمان استریم، مدت زمان تماشا، تعداد بازدیدکننده، تعداد مشترک کسب شده و تعداد رأی کسب شده» در طول زمان مسابقات بهره ببرد. هر یک از این مولفه‌ها نیز وزن مشخصی خواهند داشت، درنهایت نیز مجموع تمام امتیازات کسب شده در طول زمان مسابقه، برنده را مشخص خواهد کرد. مجموعه آپارات در مجموع برای پنج نفر برتر مبلغ ۷۵ میلیون تومان را تخصیص داده است. استریمر برنده ۲۵ میلیون، نفر دوم ۲۰ میلیون، نفر سوم ۱۵، نفر چهارم ۱۰ و نفر پنجم ۵ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه مخصوص مسابقه استریمر برتر سال، اطلاعات تکمیلی و نحوه شرکت در مسابقه را مطالعه کنند. شما کاربران زومجی درباره مسابقه استریمر برتر سال چه نظری دارید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده