نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

آماده شدن یک سازه بزرگ برای از سرگیری تولید فیلم Shang-Chi

به‌تازگی ویدیویی از پشت صحنه فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings منتشر شده که نشان می‌دهد یک سازه بسیار بزرگ برای تولید این فیلم در حال آماده شدن است.

فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) جدیدترین پروژه بزرگی خواهد بود که قرار است به‌زودی مراحل فیلم‌برداری و تولید آن در استرالیا از سر گرفته شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از پشت صحنه ساخت سازه فیلم Shang-Chi (شانگ چی) منتشر شده است. این ویدیو که توسط شبکه 7NEWS Sydney در توییتر منتشر شده، شاهد آن هستیم مراحل ساخت یک سازه بزرگ که برای فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings در بخش غربی شهر سیدنی در ایالت نیو ساوث ویلز در دست ساخت است، تقریبا تکمیل شده است:

دانلود از آپارات

این سازه و مجموعه درواقع یک دهکده کامل به سبک معماری چینی است که در آن شاهد کلبه‌های کوچک، مزارع، باغ‌ها و یک سازه بزرگ مانند معبد هستیم. همچنین این شبکه تایید کرد که تمامی بازیگران و عوامل تولید فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings وارد کشور استرالیا شده و اکنون در حال پشت سر گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی برای از سرگیری فیلم‌برداری این فیلم ابرقهرمانی از هستند. انتظار می‌رود طی روزهای آینده مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Shang-Chi از سر گرفته شود. مراحل تولید فیلم شانگ چی حدود ۴ ماه تعطیل بوده است. 

سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندرین و آوکافینا، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings رسما تایید و اعلام شده است و همچنین اخباری مبنی بر حضور رونی چینگ، فلورین مانتینو و میشل یئو در فیلم Shang-Chi نیز شنیده می‌شود. دنیل کرتون، کارگردان فیلم Short Term 12 (بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲) و فیلم Just Mercy (فقط بخشش)، وظیفه کارگردانی فیلم Shang-Chi را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام بر عهده دارد

فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران شود، اما اکنون با حدود سه ماه تأخیر برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده