نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

چند تصویر هنری از یک بازی Assassin’s Creed واقع در کشور چین فاش شد

طرفداران مجموعه Assassin’s Creed به‌تازگی یک سری تصاویر هنری که ظاهراً یه یکی از قسمت‌های آینده این سری تعلق دارند را کشف کردند که به نظر می‌رسد در ناحیه چین قرار دارد.

یکی از کاربران ردیت با نام کاربری nstav13 پست جدیدی را مبنی بر احتمال ساخت یکی از قسمت‌های آینده مجموعه Assassin’s Creed در چین منتشر کرده است. البته در این مطلب تأکید شده که این ادعا لزوماً در مورد بازی بعدی این سری صدق نمی‌کند اما می‌تواند به قسمت بعد از آن مربوط باشد. در هر حال، یک سری تصاویر هنری از محیط این بازی درکنار توضیحات این پست منتشر شده که در ادامه می‌توانید به آن‌ها نگاهی داشته باشید:

تصویر هنری منتسب به Assassin’s Creed در کشور چین

تصویر بالا از حساب کاربری John Bigorgne در وبسایت ArtStation برداشت شده است. nstav13 در توضیحات خود می‌نویسد: «فرمت نام‌گذاری این تصاویر دقیقاً مشابه مواردی است که قبلاً با نام کانسپت هنری Assassin’s Creed Ragnarok منتشر شده بود. چیزی که بعدها و با معرفی Valhalla تأیید شد.»

John Bigorgne از کارمندان یوبیسافت مونترال است که قبلاً سابقه فعالیت در زمینه طراحی هنری بازی‌های Lineage و Syndicate را در کارنامه دارد. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که این کانسپت‌ها نیز توسط او طراحی شده باشند. بنابراین می‌توان تأیید کرد که این تصاویر به کانسپت‌های هنری رسمی یوبیسافت تعلق داشته و نه طرح‌هایی که طرفداران آماده کرده‌اند.

تصویر دوم می‌تواند به موقعیت‌های مکانی مختلفی تعلق داشته باشد. هرچند درخت بزرگی که در مرکز تصویر دیده می‌شود، تا حد زیادی حال و هوای درخت افسانه‌ای Yggdrasil را دارد. در هر حال، روی تصویر اول بیشتر می‌توان مانور داد که nstav13 نیز در ادامه‌ی توضیحات خود به آن پرداخته است:

کانسپت هنری مربوط به یک قسمت جدید از سری Assassin’s Creed

«نکته‌ی اولی که باید به آن اشاره شود این است که قلعه‌ی تصویر اول، به کشور چین تعلق دارد نه ژاپن. قصرها و قلعه‌هایی که در زمان سلسله‌های پادشاهی Yuan، Ming و Qing  ساخته شده نیز از همین سبک پیروی می‌کند.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، قلعه‌های چینی غالباً دارای ساختمان‌های کوچکی هستند که به وسیله دیوارها و دروازه پوشیده شده و روی دیوارهای خارجی برج‌های دیده‌بانی قرار می‌گیرد. بدین ترتیب سازه‌های اصلی با دامنه حفاظت مناسبی در مرکز قلعه قرار می‌گیرند.

دیوارهای قلعه‌های چینی معمولاً با زوایای صافت و مسطحی ساخته می‌شوند. درحالی‌که دژ قصرهای ژاپن به‌طور مستقیم ساختمان اصلی قلعه را بالا نگه داشته و تکیه‌ی بیشتری روی انحنای پایه‌ها دارند. شما می‌توانید در بخش بالایی سقف‌ها نیز یک سری تفاوت‌های جزئی را مشاهده کنید.»

در ادامه‌ی این پست، با پرداختن به تجهیزات نظامی، زره‌پوش‌ها و سبک هنری طراحی سازه‌ها به این نتیجه می‌رسد که این طرح به دوره‌های قرون وسطایی چین تعلق دارد. جا دارد بار دیگر به این نکته اشاره کنیم که این کانسپت‌ها توسط یکی از آرتیست‌های رسمی Assassin’s Creed تعلق داشته و همین امر موجب ایجاد شایعه‌ی ساخت اساسینز کرید جدید در منطقه چین شده است.

درهرصورت، قسمت بعدی این مجموعه‌ی جذاب، با نام Assassin’s Creed Valhalla برای عرضه در تاریخ هفدهم نوامبر (۲۷ آبان ماه) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و گوگل استیدیا برنامه‌ریزی شده است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده