نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

معرفی انواع هارد سیگیت : شرکت پردازش رایان پژواک

شرکت پردازش رایان پژواک به همت جمعی از پیشکسوتان صنعت IT در راستای توسعه صنعت و زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT کشور عزیزمان ایران تأسیس شده است.

شرکت پردازش رایان پژواک با بهره‌گیری از پرسنل با تجربه بازرگانی و مهندسان فنی متخصص دارای مدارک بین‌المللی در حوزه IT در زمینه واردات، تأمین، مشاوره، فروش و پشتیبانی انواع سرور و ذخیره‌ساز های اورجینال برند معروف و معتبر جهانی اچ ‌پی (HP) و هارد دیسک درایوهای مختلف برندهای پیشرو در صنعت حافظه از جمله سیگیت، وسترن دیجیتال و سامسونگ با رویکرد مشتری مداری و تعهد در سال ۱۳۹۴ تأسیس گردید.

این شرکت از ابتدا با عرضه انواع فروش سرور اچ‌پی | سرور اچ‌پی، قطعات و تجهیزات اچ ‌پی ای HPE فعالیت خود را آغاز کرده و موفق به بهره‌گیری و ارائه مجموعه کاملی از سرورها و ذخیره سازهای اچ‌پی و نهایتا انواع هارد و اس اس‌دی سایر برندهای مطرح دنیا به مشتریان خصوصی، خصولتی، سازمانها و نهادهای دولتی از جمله بزرگ‌ترین دیتاسنترهای Data Center کشور شده است.

مهندسین و متخصصان این شرکت با ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در خصوص طراحی، انتخاب بهینه و برترین تجهیزات براساس نیاز و بودجه، اجرا و پشتیبانی پروژه های آی‌تی IT همواره مشتریان خود را در زمینه فروش سرور اچ‌پی | سرور اچ‌پی، فروش هارد سیگیت، فروش اس اس‌دی اچ‌پی، فروش اس اس‌دی سامسونگ یاری کرده اند.

با اینکه درایو های معمولی خانگی، گزینه کاربردی و کم هزینه تر برای دسکتاپ، لپ‌تاپ و برخی از ایستگاه های کاری با حجم کم هستند، بااین‌حال، در صورت نیاز به کارایی، اطمینان بالا و ظرفیت بیشتر درایوهای Enterprise بهترین گزینه بدون دردسر به‌ویژه برای سرورهای اچ‌پی به‌حساب می آیند.

درایو های خانگی، اکثرا برای کار های دسکتاپ طراحی شده است و Failure Rate نرخ شکست تصادفی بالاتری دارند و پس از استفاده زیاد ، دفعات این شکست‌ها به طرز چشمگیری بالا می‌رود.

بنابراین، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از درایوهای خانگی فقط در شرایط بسیار خاص استفاده کنید ، یعنی اگر حجم کار داده اندک باشد و RAID استفاده نشود یا اینکه تعداد هارد کمی برای آرایه های RAID جهت بازسازی مجدد استفاده شوند، استفاده از درایو های خانگی مانعی ایجاد نمی کند در غیر این صورت شما باید از یک هارد درایو Enterprise بهره ببرید.

هارد سیگیت

وقتی صحبت از راه‌حل های ذخیره‌سازی می‌شود، Seagate برندی است که برای اولین‌بار به ذهن خطور می‌کند، زیرا این شرکت در تولید هارد درایوها به‌عنوان رهبر جهانی شناخته شده است. در طول سال‌ها ، شرکت Seagate به‌طور مداوم در حال توسعه و ایجاد تعدادی از محصولات شگفت انگیز بود که مصرف‌کنندگان می‌توانند از آن برای استفاده شخصی یا تجاری استفاده کنند.

این شرکت به‌طور کامل مجموعه HDD خود در سال ۲۰۱۶ تغییر داد و بهترین نمونه های پرفروش امروزی را تولید کرد. حال می خواهیم مهم‌ترین و پرفروش‌ترین نمونه های آن را که به شرح زیر است به شما نشان دهیم:

  • دارایو های EXOS اینترپرایز
  • درایوهای Sky-Hawk برای سیستم‌های نظارت
  • IronWolf برای ذخیره‌سازی شبکه یا سیستم‌های NAS
  • که هر کدام را به اختصار توضیح می دهیم.

هارد سیگیت Exos

Seagate فناوری خلاقانه هلیوم را به دیسک سختExos منتقل کرد. با استفاده از فناوری Seagate Secure Protection ،Exos سریع‌ترین انتقال داده را امکان‌پذیر می‌کند. فناوری پیشرفته هلیوم بیشترین راندمان و بالاترین میزان ذخیره را نیز با خود به همراه دارد. حال می خواهیم یک فهرست کامل از امکانات هارد EXOS بیان کنیم.

  • حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی برای بالاترین راندمان فضای رک
  • کل حجم های مورد لازم شما را به کمک Power Balance و RAID Rebuild بی‌نیاز می‌کند.
  • مقیاس پاسخگویی Scale به ظرفیت رو به رشد شما با بالاترین راندمان فضای رک
  • سریع‌ترین انتقال داده
  • کاهش مصرف مرکز داده بهینه به کمک معماری جدید TCO – Total Cost of Ownership
  • مدیریت زیرساخت های ساده با ویژگی به‌صورت، فرمت پیشرفته FastFormat (4Kn and 512e )
  • امنیت مبتنی بر سخت‌افزار که در آن مدل‌های Seagate Secure Best بهترین محافظت را از داده می‌کنند.

IronWolf

اگر بخواهید روی دستگاه Network Attached Storage - NAS کار کنید بهترین مورد پیشنهادی هارد دیسک IronWolf است. این دستگاه ویژه NAS که ساخت Seagate است، نه‌تنها برای استفاده NAS توصیه می‌شود ، بلکه می‌تواند به‌عنوان درایو داخلی رایانه شخصی شما که می خواهید، نسخه پشتیبانی خود را ذخیره کنید مورد استفاده واقع می‌شود. همچنین می‌توانید برای پروژه های بزرگتری که معمولاً نمی توانند در SSD معمولی جا شوند ، از این مدل بهره ببرید.

مدل جدید NAS از Seagate با ویژگی Agile Array یکپارچه شده است . Agile Array یک فناوری خاص NAS است که به بهینه‌سازی قابلیت چابکی و قابلیت اطمینان سیستم درایو شما با RAID و بهینه‌سازی دوگانه در یک محیط کمک می‌کند. علاوه‌بر این ، ویژگی‌های پیشرفته مدیریت انرژی نیز از امکانات این مدل به شمار می‌رود.

Sky-Hawk

SkyHawk یا شاهین مانند سایر سری های (Guardian) نام‌گذاری شده است و در حال حاضر از ظرفیت 1TB تا ۱۶ ترابایت پشتیبانی می‌کند. این درایو برای DVR یا NVR بهینه شده است و می‌تواند از ۶۴ دوربین HD پشتیبانی کند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع Reportaj
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده