// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

کاراکتر جدید Soulcalibur VI با نام Setsuka معرفی شد

در جریان گردهمایی توسعه‌دهندگان بازی‌های مبارزه‌ای ژاپنی، کاراکتر Setsuka برای بازی Soulcalibur VI معرفی شد.

مدتی پیش بازیسازان بازی‌های ژاپنی نظیر باندای نامکو، آرک سیستم ورکس و کپکام در یک لایو استریم دور یکدیگر جمع شدند تا در مورد آینده بازی‌های مبارزه‌ای و نحوه ارائه آن‌ها با کمترین مشکلات ممکن با یکدیگر صحبت کردند. دراین‌میان، اطلاعاتی هم از بازی‌های پیش روی یا عرضه شده آن‌ها نظیر بازی Soulcalibur VI منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو اینترتینمنت با انتشار یک تریلر کاراکتر ستسوکا را برای بازی Soulcalibur VI معرفی کرد. همچنین در ادامه مشخص شده ستسوکا که یازدهمین پک بسته الحاقی Soulcalibur VI است، در تاریخ ۱۴ مرداد ماه (چهار اوت) عرضه می‌شود. همچنین در این تاریخ یک پک بسته الحاقی دیگر هم در نظر گرفته شده که موارد جدیدی را به بخش شخصی‌سازی کاراکتر اضافه می‌کند. 

جدا از این موارد، جزئیات آپدیت 2.20 بازی Soulcalibur VI هم مشخص شده که در جریان آن شاهد اضافه شدن محیط مبارزه‌ای جدید، تغییرات مختلف برای کاراکترهای بازی، لباس کلاسیک ستسوکا، اضافه شدن لباس‌هایی با ظاهر تکن برای مبارزان و موارد دیگر خواهیم بود. دراین‌میان اشاره کنم که محتویات به‌روزرسانی 2.20 به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از نظر مبارزه‌ای هم ستسوکا همانند گذشته از ای‌آیدو (Iaido) استفاده می‌کند که یکی از شاخه‌های هنرهای رزمی به حساب می‌آید. 

تابه‌امروز کاراکترهایی مثل 2B، یوشیمیتسو، Hildegard von Krone و والدو به بازی Soulcalibur VI اضافه شده‌اند و حضور ستسوکا تنوع فهرست مبارزان بازی را بیش‌ازپیش بیشتر می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از معرفی ستسوکا را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

ستسوکا و شمشیر چتری خود در بازی Soulcalibur VI

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده