// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

فصل چهارم Tekken 7 حرکات جدیدی را به مبارزان بازی اضافه می‌کند

در جریان استریم اخیر توسعه‌دهندگان بازی‌های مبارزه‌ای در ژاپن، مشخص شد که Tekken 7 در فصل چهارم خود حرکات جدیدی را به کاراکترهای بازی اضافه می‌کند.

چندی پیش بازیسازان بازی‌های مبارزه‌ای در ‌ژاپن در جریان یک لایو استریم میز گردی تشکیل دادند تا در مورد نحوه ارائه یک بخش آنلاین خوب از نظر پینگ و زمان تأخیر ورودی‌ها یا به اصطلاح اینپوت‌ها با یکدیگر صحبت کنند. دراین‌میان اطلاعاتی هم از بازی محتویات و تغییرات جدید بازی‌های مبارزه‌ای عرضه شده در دسترس قرار گرفت. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان لایو استریم Japan Fighting Game Publisher’s Roundtable شاهد رونمایی از تریلر فصل چهارم بازی Tekken 7 بودیم. در جریان فصل چهارم، حرکات جدیدی به تمامی کاراکترهای بازی تکن 7 اضافه خواهد شد. همچنین تغییراتی هم روی بخش آنلاین و نت کد بازی اعمال شده است. نکته جالب، مربوط‌به انتهای ویدیو است که یک تصویر از کاراکتر جدید تکن 7 نشان داده می‌شود. 

به احتمال زیاد تصویر منتشر شده مربوط‌به Kunimitsu، یکی از شخصیت‌های مورد انتظار و محبوب کاربران می‌شود که بالاخره به Tekken 7 اضافه خواهد شد. فصل چهارم در پاییز سال جاری میلادی در اختیار کاربران تکن 7 روی کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان قرار می‌گیرد. در سال گذشته شاهد اضافه شدن کاراکترهای مختلفی به Tekken 7 از جمله لروی اسمیث، Ganryu و یک کاراکتر جدید به نام Fahkumram بودیم و و باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم سازنده در فصل چهارم چه کاراکترهایی را به بازی اضافه می‌کند. 

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی فصل چهارم تکن 7 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از‌ آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده