نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

محدودیت‌های گوشی آیفون در ایران و راه‌حل" آی اپس"

معایب آیفون در ایران و راه‌حل این روزهای ما در آی اپس، برای استفاده‌ی آسان از تمام امکاناتی که از یک گوشی انتظار دارید.

اگر شما هم از کاربران دلباخته‌ی IOS هستید که با وجود تمام محدودیت‌هایی که در ایران داشته، هنوز نمی‌توانید رهایش کنید، این جا و امروز خواهید فهمید که می‌توانید خیلی ساده‌تر از این حرفها از این ابزار دوست داشتنی اما پرعشوه‌ی آقای استیو جابز (آیفون) استفاده کنید.

اما اگر صاحب یکی از انواع مدل‌های آیفون هستید، خوب می‌دانید که عدم امکان استفاده‌ی آسان از رایج‌ترین اپلیکیشن‌های پرکاربرد ایرانی، مثل اسنپ، الوپیک، انواع بازی‌ها، انواع مارکت های با امکان خرید اینترنتی اقلام و ... چقدر دردناک است. به‌خصوص وقتی تا این حد برای داشتن این گوشی هزینه کرده‌اید و بااین‌حال نمی‌توانید آنطور که باید نیازهای روزانه خود را که تنها ازطریق تلفن همراه برطرف می‌شوند، رفع کنید. حتی شاید به فکر یک گوشی یدکی اندروید هم افتاده باشید تا نیازهای اولیه‌ی اپلیکیشنی‌تان را برطرف کند!

با این شرایط نابسامان موجود می‌توان گفت دیگر امکان دانلود و استفاده بی‌دردسر از اپلیکیشن های ایرانی و خارجی برای کاربران آی او اس، حتی با پرداخت هزینه هم فراهم نیست یا در مدتی کوتاه این امکان سلب خواهد شد و دوباره باید دست به دامان واسطه‌های نه چندان قابل اعتماد شوید. بگذارید خلاصه به تعدادی از این محدودیت‌ها اشاره کنیم:

حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور توسط اپل، پیچیدگی‌های ساخت اپل آیدی، هزینه‌های گزاف خرید گیفت کارت یا به‌طور کلی نداشتن امکان دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور، موانع سخت مربوط‌به نقل و انتقالات ارزی، تحریم‌های موجود و صدها مشکلات ریز و درشت دیگر...

خب باید چه کرد؟ آیا عطای آیفون را به لقایش ببخشیم و فاتحه ای نثار روح پرفتوح استیو جابز کبیر کنیم و خداحافظ؟

خیر، هر کسی که مدتی کاربر آی او اس بوده باشد، خوب می‌داند که با وجود تمام محدودیت ها، بعد از آن دیگر نمی‌توان به‌راحتی با گوشی‌های اندروید کار کرد و لذت برد. درواقع شما سیب اپل را گاز زده‌اید و دیگر گرفتارش شده‌اید. پس به‌دنبال راهی باشید تا بتوان محدودیت‌ها را حذف یا کم کرد.

با این شرایط، راهکار پیشنهادی چیست؟

ما در "آی اپس" همواره تلاش کرده ایم تا بهترین اپ استور ایرانی و مطمئن‌ترین آن‌ها باشیم. ما برای این ادعا دلایلی داریم. همراهمان بمانید.

تیم جوان و باهوش ما شرایطی را فراهم کرده‌‍ است تا شما کاربران آی او اس بتوانید برنامه و بازی‌های ایرانی پرکاربرد که دیگر نمیتوان به‌طور مستقیم از اپ استور دانلود کرد را روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید.

اما ارائه خدمات آی‌اپس، تنها به اپلیکیشن‌های مورد نیاز شما خلاصه نمی‌شود. بلکه با ارائه دسته‌بندی‌های جذاب سعی کرده‌ایم شما را با سایر برنامه و بازی‌های کاربردی و هیجان‌انگیز روز دنیا آشنا کنیم. دنیایی از اپلیکیشن‌های جالب پولی و رایگان که می‌توانید بدون دغدغه و به تعداد نامحدود دانلود کنید.

اما آیا با این افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی، دانلود، آنهم به تعداد نامحدود به صرفه است؟ باید بگوییم خیر، به صرفه نیست! ولی اصلا ًنگران نباشید. از آنجاییکه دغدغه روز و شب ما، شما کاربران عزیز هستید، برای این موضوع هم راهکاری پیدا کرده‌ایم. آن راهکار طلایی چیست؟ اینترنت نیم بها ویژه کاربران آی اپس!

در ادامه به تمام قابلیت‌های هیجان انگیز و همین مورد آخر به‌طور مفصل میپردازیم تا بیشتر با ما آشنا شوید و راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید.

خدمات و قابلیت‌های ویژه آی ‌اپس

شاید رویایی به نظر برسد! اما واقعیت دارد که علاوه‌بر اپلیکیشن های ایرانی و تمام برنامه‌های رایگان موجود در استور"آی اپس"، که شما می‌توانید بدون نیاز به اپل آیدی و به‌راحتی دانلود کنید، تمام برنامه‌های پولی اپ استور را هم می‌توانید بدون دردسرهای معمول دنیای آیفون، و تهیه گیفت کارت و پرداخت ارزی، با مبلغی به مراتب کمتر دریافت کنید.

واقعیت این‌جاست که با خرید اشتراک‌های گارانتی‌دار " آی اپس" شما تازه وارد دنیای واقعی آیفون خواهید شد و می‌توانید لذتش را ببرید. دنیایی که در ادامه به ذکر چند مورد از امکانات و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت:

- آی‌اپس و گارانتی‌ فعالسازی مجدد اکانت

دقیقاً منظور از گارانتی فعالسازی مجدد اکانت چیست؟ آیا گارانتی تنها برای یکبار فعالسازی هست؟ شاید اینها سؤال شما هم باشند. پس بگذارید به‌طور شفاف برایتان توضیح دهیم. گارانتی فعالسازی مجدد اکانت به این معنی است که در صورت اعمال هرگونه محدودیت غیرقابل پیش‌بینی از سمت اپل در طول مدت اشتراک، نیاز به پرداخت هیچ‌گونه وجه اضافی‌ایی نیست و فوراً اختلال را با هزینه خود برطرف خواهیم کرد. درواقع تا آخرین روز اشتراک همراهتان خواهیم بود و می‌توانید روی ما کاملاً حساب کنید. نظرات مثبت منتشر شده توسط کاربران وفادار ما در فضای آنلاین راجع به روند رسیدگی استور آی اپس به مشکلات و برطرف‌سازی آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن، شاید گواهی قابل اعتماد بر این ادعا باشد!

- بدون نگرانی از بابت حجم اینترنت مصرفی دانلود کنید!

وقتی شما در حال چرخ زدن در دنیای جذاب و هیجان انگیز " آی اپس" و دانلود اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود هستید، حجم اینترنت شما نیم بها محاسبه خواهد شد. یعنی نه‌تنها به خاطر داشتن آیفون محکوم به پرداخت هزینه‌های گزاف نیستید بلکه در اینجا، هزینه اینترنت شما نیز نصف خواهد بود تا شما بدون دغدغه دانلود کنید و دو برابر لذت ببرید.

نرم افزار آی اپ با تصویر موبایل

- دنیای هیجان انگیز اپلیکشن‌های پولی و رایگان

توصیه می‌کنیم تا سری به ویترین آی اپس بزنید و نگاهی به دسته‌بندی‌های کاربردی و جذابش بیندازید. مطمئن هستیم لذت خواهید برد و بدون وقفه به جمع مشترکین ما خواهید پیوست! شما می‌توانید بدون نیاز به اپل آیدی و گیفت کارت و دغدغه‌های مربوط‌به پرداخت‌های ارزی و از این قبیل مشکلات، به تعداد نامحدود اپلیکیشن‌های پولی و رایگان خارجی را دانلود و استفاده کنید.

- دانلود راحت و بی‌دردسر اپلیکیشن‌های ایرانی

تمام اپلیکیشن های پرکاربرد ایرانی مثل اسنپ، تومن، بازی‌های آمیرزا، فندق و ... که دیگر اثری از آن‌ها در اپ استور نیست را می‌توانید در آی اپس جست‌وجو و بدون دردسر دانلود و نصب کنید.

  • ما همیشه در دسترس هستیم!

ارتباط جمعی آی اپ گوشی موبایل آیفون

به‌طور کلی وقتی وارد سایت آی اپس می‌شوید تصویر یکی از پشتیبان‌های ما را پایین صفحه خواهید دید که مدام می‌گوید:

- گفت‌وگو با تیم پشتیبانی

- پشتیبانی آنلاین است

اصلا اگر یک روز کاری با ما در ارتباط نباشید به‌شدت دلتنگتان خواهیم شد و حتی ممکن است خودمان پیگیر احوالتان شویم! پس لطفا ازطریق تماس تلفنی، چت آنلاین سایت، شبکه‌های اجتماعی و ایمیل با ما در ارتباط باشید.

برنده یا بازنده؟ تصمیم نهایی با شما است!

در آخر باید بگوییم با انتخاب استور آی اپس، قهرمان و برنده اصلی این داستان شما خواهید بود. چراکه ما تا آخرین روز اشتراک همراهتان هستیم تا بتوانید از دنیای قشنگ اپلیکیشن‌ها لذت ببرید.

اینکه یک استور همراه و پشتیبان را انتخاب کنید که در هر شرایطی کنارتان باشد، یا آنکه تصمیم دیگری بگیرید، با خودتان است! اما این را بدانید که ما در آی اپس تمام قد برای ارائه خدمات مناسب به شما کاربران عزیز ایرانی آی او اس آماده هستیم.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده